Yanlışlıkla bı kadına çok güzelsin dedim size birisi böyle bişey dese ne düşünürdünüz ?

Bu gün şantiyede çalışıyorum. Bizle alakası olmayan bayan bı mühendis kendi işlerine bakıyor. Tabi biz iş makinesini beklerken konuşmaya basladik. İşte ne yapıyorsun , falan filan okul işleri tavsiye vermeye başladı bana.

Kadinin konuşması o kadar güzel ki ben bu kadar güzel diksiyon güzel bı konuşma görmedim. Çok güzel konuştunuz diyecegime çok güzelsin dedim ama gerçekten de oyleydi yem yeşil gözleri vardı. Dedim yanlışlıkla dedim güzel konuştunuz diye çok tatlı gülümsedi birde demesin mı bana ne kadar sallasan sakla düşündüğünü söylersin dedi. Birde demesin mı konuşurken de göz bebeklerin büyüdü dedi. Acayip utandirdi beni. Görünce beni kadın öyle içten şimdi gülüyor ki. Diyor bana seni görünce gülmek alıyor alıyor beni 😂😂

Yanlışlıkla bı kadına çok güzelsin dedim size birisi böyle bişey dese ne düşünürdünüz ?
Cevapla