Bu gün şantiyede çalışıyorum. Bizle alakası olmayan bayan bı mühendis kendi işlerine bakıyor. Tabi biz iş makinesini beklerken konuşmaya basladik. İşte ne yapıyorsun , falan filan okul işleri tavsiye vermeye başladı bana.
Kadinin konuşması o kadar güzel ki ben bu kadar güzel diksiyon güzel bı konuşma görmedim. Çok güzel konuştunuz diyecegime çok güzelsin dedim ama gerçekten de oyleydi yem yeşil gözleri vardı. Dedim yanlışlıkla dedim güzel konuştunuz diye çok tatlı gülümsedi birde demesin mı bana ne kadar sallasan sakla düşündüğünü söylersin dedi. Birde demesin mı konuşurken de göz bebeklerin büyüdü dedi. Acayip utandirdi beni. Görünce beni kadın öyle içten şimdi gülüyor ki. Diyor bana seni görünce gülmek alıyor alıyor beni 😂😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Mutlu olurdum herhal
Okudun mı açıklamayi
Hayır neden sordun ki
Birde okur musun lütfen
Kadin degil bayan
Yürüyo sanırım ne sancam başka
Çok tatlı bir durum
Yazdığım mı
Senin utanmalarin ve iltifat etmelerin falan
Ya gerçekten diyorum ağzımdan bı an kaçtı nasıl dedim onu ben bile anlamadım 😂😂
Yanlislikla olan bazi seyler cok mutluluk veriyor. Keske bana da yanlislikla iltifat eden biri olsa ben de gulumsesem falan.
Yanlışlıkla söyledim ama gerçekten de öyleydi ve en doğal iltifat buydu. Birde göz bebeklerin büyüdü dedi onu fark ettim ben hepten bittim o anda 😂😂
Kadını iltifat gerçekten çok mutlu ediyor bunu fark ettim. Sevgilim olsun , eşim olsun hep güzel şeyler söyleyeceğim
Ne güzel ya. Rüya gibi. Bazı kadınlar kötü, onlar haketmez. Bütün kadınlar iltifatı haketmez.
Hayat kısa dünya ufak belki bir yerde karşıma çıkarsınız yanlışlıkla iltifat size de ederim 😂😊😊
Ay şu an bile mutlu oldum iyi mi Ay inşallah
Evet Mine hanım bu işler hiç belli olmaz inşallah hep mutlu olursun
Ne kadar güzel olurdu dimi
Evet ne güzel olurdu cidden hayali bile mutluluk verici
Keşke olsa öyle diyeyim. Kaç yasindasiniz
29 hiç sevmiyorum bu yash
Niye ki ne varmış yaşında
bende 23
Herkes sen yaşlanmışsın diyor canım sıkılıyor. Ama ben kendimi 20 hissediyorum
Önemli olan içindeki ruh hep çocuk kalsın.
Bı kaydırak çocuk parkı gördüğün zaman kaydıraktan kaymak iste , koştuğun zaman mutlu ol
Öyle oluyorum sanki hiç büyümemişim gibi
Çok güzel
Düşünsene eşinle / sevgilinle bı park görünce kaydıraktan kayiyosun salıncakta seni sallıyor bı tarlanın ya da sahilde el ele koşuyosun. Beraber uzanıp yıldızları izliyorsun çok güzle değil mi
Bir sey dusunmem