Tokalaşırken karsi tarafin eli buz gibi , kendi eliniz sicacik ne hissedersiniz?

Bence tokalasirkenki el sicakliklari insanlara biseyler düsündürüyo. hani bu sen soguk ortamdan gelmissin ben sicak ortamdan mevzusu degil. Ayni ortamda saatlerce takildigin halde bu sicaklik farki oluyo. Karsi tarafin eli sicakken veya sogukken siz ne hissediyosunuz veya dusunuyosunuz?
Tokalaşırken karsi tarafin eli buz gibi , kendi eliniz sicacik ne hissedersiniz?
Cevapla