Lütfen kardeş, iğrenç, gibi saçma sapan yorum yapmayın.
kuzenimle aramızda 2 yaş var ve biz iki yabancı gibiyiz, kuzenim kısa süreli bir evlilik yaşadı. Boşandı.
bundan yaklaşık bir yıl önce kuzenim benim numaramı bulup beni aradı ve ailesinin ikimizii birbirimize uygun gördüklerini beni istemeye geleceklerini fakat beni zorvdurumda bırakmak istemediği için önce benle konuşmak i stediğini söyledi fakat kendisinin bu konuda ne düşündüğünü söylemedi, bende olumsuz cevap verdim peki sen nasıl istersen dedi. Ailesinin birkaç ısrarından sonra konu kapandı
Kuzenimle telde ilk konuşmamız sonrasındaki ilk karşılaşmamızda yüzüme bile bakmadan çekti gitti. Daha sonra benim erkek arkadaşım olmadığını öğrenmiş annesinden. Biz uzunca bir süre görüşemedik. Davranışları eskiye göte çok değişti. Normalde benle konuşmaktan adam espiriler yapmaya, bana sorular sormaya başladı. Yemek Servisi'ne ilk ondan başlamadım diye sen kalbimi kırdın yeneyecektim ama sen kalbimi kırdın ama dayımın hatırına yiyeceğim, çayımın şekerini sen at, tarzı söylem ve davranışlarda bulunmaya başkadı. Benim ilimle ilgili il dışında yaşam ihtimalim vardı olmadı nerdeyse bir zil takıp oynamadığı kaldı. Kıyafetim eşarbım hakkında yorum yapmaya başkadı. bunun gibi bir çok şey...
Kuzenim benle konuşurken gözümün içine bakar arada sıradağa dudaklarıma bahar konuşurken normalden daha kısık ses bazen de tam tersi daha gür bir sesle konuşur desi titrer, yüzü kızarır.
Artık bende eskisi gibi düşünmüyorum bişeyler hissediyorum.
Ne yapmaya çalışıyor? Seviyor mudur?
kuzenimle aramızda 2 yaş var ve biz iki yabancı gibiyiz, kuzenim kısa süreli bir evlilik yaşadı. Boşandı.
bundan yaklaşık bir yıl önce kuzenim benim numaramı bulup beni aradı ve ailesinin ikimizii birbirimize uygun gördüklerini beni istemeye geleceklerini fakat beni zorvdurumda bırakmak istemediği için önce benle konuşmak i stediğini söyledi fakat kendisinin bu konuda ne düşündüğünü söylemedi, bende olumsuz cevap verdim peki sen nasıl istersen dedi. Ailesinin birkaç ısrarından sonra konu kapandı
Kuzenimle telde ilk konuşmamız sonrasındaki ilk karşılaşmamızda yüzüme bile bakmadan çekti gitti. Daha sonra benim erkek arkadaşım olmadığını öğrenmiş annesinden. Biz uzunca bir süre görüşemedik. Davranışları eskiye göte çok değişti. Normalde benle konuşmaktan adam espiriler yapmaya, bana sorular sormaya başladı. Yemek Servisi'ne ilk ondan başlamadım diye sen kalbimi kırdın yeneyecektim ama sen kalbimi kırdın ama dayımın hatırına yiyeceğim, çayımın şekerini sen at, tarzı söylem ve davranışlarda bulunmaya başkadı. Benim ilimle ilgili il dışında yaşam ihtimalim vardı olmadı nerdeyse bir zil takıp oynamadığı kaldı. Kıyafetim eşarbım hakkında yorum yapmaya başkadı. bunun gibi bir çok şey...
Kuzenim benle konuşurken gözümün içine bakar arada sıradağa dudaklarıma bahar konuşurken normalden daha kısık ses bazen de tam tersi daha gür bir sesle konuşur desi titrer, yüzü kızarır.
Artık bende eskisi gibi düşünmüyorum bişeyler hissediyorum.
Ne yapmaya çalışıyor? Seviyor mudur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar