Nostalji denince aklınıza neler geliyor?

Herkese huzur dolu bir gece diliyorum. Umarım sizi bu saatte ayakta tutan sebebinizin mantıklı bir açıklaması vardır. Ne yazık ki benim yok. Üstelik yarın bir yolculuk yapacağım, neyss..

Soruma dönecek olursak...

Mesela nostalji denince benim aklıma ilk başta İstiklal'in arnavut kaldırımları geliyor. Kim bilir kaç tane kadın, kaç tane hırsız, kaç fahişe, kaç ünlü yada kaç tane mafya geçti üzerinden, kim bilir.. Fakat hala ilk gün ki kadar sağlam ve dayanıklı. Kaç yağmur geçti üzerinden, kaç sigara izmariti söndürdü üzerinde fakat hala yılmadı. Kaç ayrılığa tanık oldu, yada kaç tane sevgilinin ilk buluşmasına ev sahipliği yaptı...

Neyse, ben nostalji denince aklıma gelen bazı şeyleri görsel olarak sunmak ve sizinle paylaşmak istedim.

Müsaadenizle,

Mesela telefonun resim göstereni çıktığında, link

Sanal bebeklerimiz vardı, sabahları açıp baktığımızda ölen link

Eski ama ucuz sigaralar vardı link

Sadri Alışık ve Ayhan Işık'ımız vardı link

Ve Hababam Sınıfı'nda oynamak isteyenler için 75^te verilen gazete ilanı link

Sıra sizde, herkese güzel geceler.
Nostalji denince aklınıza neler geliyor?
Cevapla