155 Aradım eşim eve gelmeyince arkadaşım beni aşağıladı sizce art niyetindenmi yaptı yoksa Haklımı?

Eşim Tartışma yaşadık o gün izinliydi sabah 10 gibi evden cıktı akşam oldu gece saat 22:00 oldu eve gelmedi ve telefonunu kapatmış bende kortum kendine bir zararımı verdi birde biz Diyarbakır da görev yapıyoruz kimsemiz yok ben hemşireyim eşim asker yani aszubay 155 Aradım arkadaşlarının numarasıda yok bende polis ulaşmış getirdi arkadaşıyla birlikdeymiş o Arkadaşının eşide beni aradı Ağzına geleni söyledi nasıl polis'e haber verirsin kocanı rezil ettin birde asker kocan şerefi var ben kocam sabaha kadar eve gelmese aramam sizce Hatalı benmiyim arkadaş iyi niyetlimi yoksa art niyetlimi beni rencide etmeyemi Çalışıyor sürekli kocanı naptında kaçırdın diye dalga geçti sizce?
155 Aradım eşim eve gelmeyince arkadaşım beni aşağıladı sizce art niyetindenmi yaptı yoksa Haklımı?
Cevapla