Eşimin bana karşı yaptığı şey, saygısızlık değil mi sizce?

Eşimle aramızda bir tartışma geçtiği zaman çok sinirlenirim ve biraz fazla konuşurum. Saatlerce aynı konu üzerinde konuşurum. Sonra geçmişte yaşadığımız kötü olaylardan bahsetmeye başlarım. Saatlerce hiç susmam. Eşim başka bir odaya gider ama ben peşinden gidip konuşmaya devam ederim. Eşim önceden: "Yeter artık, motorun soğusun" diye bağırıyordu. Sonra ben daha çok ve daha sinirli konuşmaya başlıyordum. Bu sebeple bu yöntemi birkaç kere uyguladıktan sonra vazgeçti. Artık bu tarz durumlarda kulağına kulaklık takıp müzik dinler, beni dinlemez, bana karşı saygısızlık yapar. Sonra ben, kulağından kulaklığını çekip alırım. En sonunda evden çıkıp camiye Kuran okumaya veya erkek arkadaşlarıyla buluşmaya gider. Zaten kız arkadaş edinmesini ona yasakladım. Gittiği yerden fotoğraf atmasını zorunlu kıldım, eğer fotoğraf atmayı unutursa yine saatlerce söylenmeye başlıyorum. Geçen gün, eşimin telefonunu kontrol ediyordum. Google arama geçmişine baktım. "Karı dırdırına karşı ne yapmak gerekir? " diye bir arama yaptığını fark ettim. Bunu eşime söylemedim ama kalbim kırıldı. Demek ki eşim, beni "dırdır yapan bir kadın" olarak görüyor. Sizce de eşimin bana karşı yaptığı şey, saygısızlık değil mi?

Eşimin bana karşı yaptığı şey, saygısızlık değil mi sizce?
Cevapla