Devamına ne yazılabilir?
Siz neler yazmak isterdiniz?
Sizi anlatan birşeyler mi eklerdiniz?
Siz neler yazmak isterdiniz?
Sizi anlatan birşeyler mi eklerdiniz?
Sonra döndüm dedimki anan ızı s1keyim l*n sizin hepmi beni bulur l*n nekadar refasız kadın varsa hepsi benimi bulur l*n nekadar güvendiğim arkadasım varsa hepsimi beni yarıyorda bırakır l*n hepsimi beni satar her tuttuğum dal benim elimdemi kalacak bu hayatta l*n allah belanızı versin l*n yazık degilmi l*n günah degilmi l*n bana günah degilmi su bana yaptığınıza bakın bana ben kendimden bile nefret etmek zorundamıyım l*n
Sakin ol genç, hayat sen izin verdiğin sürece seni yorar, çevrendekiler sen müsade ettiğin yere kadar sana yaklaşırlar. Sen buna musamma gösterme
alıntı yapmıstım sadece :)
https://www.youtube.com/watch?v=j0QxRV-utM8 bu iste murat cemcir
Sonra döndüm dedim ki... Sen ne kadar anlatırsan anlat anladığı kadarsın işte..
Malesef ki öyle
Rica ederim
Sonra döndüm dedim ki @solinn ve seninle neden arkadaşım😏
Sonra yine döndüm dedim ki Çok güzeliz be ❤❤😘🙈
Yahu yerim yaaa canım benim iyiki varsınız seviyorum sizi 😘😘
Sonra döndum dedimki; Dear Past thank you for all lessons🙏 Dear Future, I * readyy🙋
I a m ı nasıl da sansürlemişler, ingiliççe konuşmakta mı yasak ya :D
Haha😄 simdi farkettim tamamen onun fesatligi
Ben biliyorum bizim kalbimiz saf ama site bozuk hahaha :D
Cevap
56Cevap
Sonra döndüm dedim ki buz çölünde yol alıyorsunuz, hepiniz buz çölünde yol alıyorsunuz, kalpleriniz ve ruhlarınız hırstan kaskatı kesilmiş.. kendi masumiyetlerinizin katilisiniz siz.. ylunuzu kaybetmişsiniz karanlıkta koşuyorsunuz ve en nihayetinde layık olduğunuza varacaksınız.
Herşeyin hayırlısı olsun :))
dedim ki... benim sevgilim olmaya yüreğin var mı , neyi nereye kadar yaşayabilirsin , son noktan nedir merak ediyorsan gel yoksa hiçççç vakit kaybettirme bana derim
Güzel demişsiniz
sonra döndüm dedim ki...
PİSTON AŞAĞI İNDİ :D :D :D
sonra döndüm dedimki; "hayatımdan çıkarttıklarımın hepsini geride bıraktım tıpki senin gibi" derim ve yoluma devam ederim.
En güzelini demişsin
biliyorum.
... fâniyim , fâni olani istemem. Bana Bâki olan Allah lazim.
Sonra döndüm dedim ki Denizcisin oğlum sen karı mı yok sana :B
Wuhuu :D
Bağyann deseydin daha iyiydi sanki :D
sonra döndüm dedim ki hadi eyvallah
https://i.hizliresim.com/yR1MVL.jpg
Sonra döndüm dedim ki... bu gün daha bir güzelsin... :)
Güzelmiş :)
Sonra döndüm ve dedim ki; ulan ben niye dönerek konuşuyorum?
Nasıl yani :))
Abla nedir ya
Sonra döndüm dedim ki..
Sen neden hala buradasın haydı git yeni hayatına.. durma benide düşünme..
Mesajınız ilgili makamlara iletildi
hayatım bu şekilde katledildi.
Sonda döndüm dedim ki,
Kaybettiğim sandıklarım kurtulduklarımmış...
Aynen öyle
Sonra dondum dedim ki Allah belani vermesin cok guldum 😎☺ 😁
Gülmek iyidir ömrü uzatır :D
Sonra döndüm dedim ki aslında ben seni değil senin geçmişini sevmişim... Geçmişin güzel sen ise geçmişini kirleten sıradan birisin benim için...
Çok güzel söyledin ya
Romanımı yazıyordum içimden geldi şimdi... (
Gayet güzel başarılar dilerim.
Teşekkür ederim :)
ey gözleri kömür dud dilli yar aklımı aldın başımdan beni eyledin lal
sevdan yaktı sinemi ömrümü eyledin bal
vur hançeri sineme al götür beni burdan ey yar
Hadi bakalım hayırlısı :)))
hayırmı şermi bilmem ama ateşteyim ben ateşte :ÇDDD
Sonra döndüm dedimki... Teşekkür ederim zararın neresinden dönersen kardır...
Sonra döndüm dedim ki Acil tuvalete gitmem lazım :(
Hahaha :D
Sonra döndüm dedim ki ; Allah belanı versin.. 💃💃💃
Amin:)
Sonra döndüm dedim ki artık bir otur başım döndü :-)
İyi demişsin :))
Sonra döndüm dedim ki senin ben cibilliyetini s... 😂
Wowowow haram :D
Hakediyolar! 😂
Vallahi çok haklısın ne desen arkandayım :D
Sonra döndüm dedim ki.. iyi ki kalbim ile yüreğim bazıları gibi bozuk değil.
Sonra döndüm dedim ki: ben buraya niye cıktım niçin çıktım:):)
Aslında çıkmamışta olabilirsin :D
Cıkmışsam çıkmışımdır☺
Sonra döndüm dedim ki imranlının taaa mk! Askerlik yaptığım yerde sürekli bunu söylerdim :/
Hahaha şimdi askerlik yok ama
Demekki hakediyor muş :D
Relax sorumu kaldıracaklar sizin yüzünüzden:D
Sonra dönüp dedim ki senin o kızın allah belasını versin
Pekala :))
Pardon orda senin derken yanlış yazmışım o kelimeyi silmeyi unutmuşum kusura bakma
Yo sorun değil :)
Ben seni cok sevmiştim sen neden bana böyle yaptın şakaydı bu gerçek
Hayat devam ediyo üzülmeye değmez
Aynen hayat devam ediyor
Öyle
Sadece gitmek yetmez bazen durup küfür etmek gerekir abi bir sg ya :)
Sonra döndüm dedim ki iyide o işler öyle olmuyor işte
Sonra dönmedim aslında tam karşımdaydı Ve yüzüne S. git dedim oda gitti. Bize gitmeyecek lazım.
"Umut yaralı bir güvercinin kanatları altında ölürken,, Ben ölümlerden ölüm sevdalardan sevda seçemeden son nefesimi sana gönderiyorum..."
Sonra döndüm dedim ki, itina ile mala vurulur.
Sıvacı Osman.
Güzelmiş :)))
Biraz iyi olmuş gibisin 🙂
İyi gözükmeyi iyi bilirim
İyi olursun İnşAllah kanka.
Sağolasın kanka :)
Sonra döndüm ve dedim ki "bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!"
Güzel demişsin :)
Sonra dondum dedim ki kendime; Ekinler baş vermeden kor buzağı topallamazmış :)
Sonra döndüm dedimki Bu vicut bir ömüz boyu senin olucak Ben sadice 1 günlüğüne istiyorum :D
Sonra döndüm dedim ki
Böyle aşkın ızdırabını...
Devamı malum zaten :/
napalım, kısmet değilmiş
Aynen kısmet değilmiş
@ahmet00007 bilir cevabı
Bilsin bakalom
Sonra döndüm dedim ki
Olduğu kadar, olmadığı kader...
Hayatta mutlak bir gerçek yok
Ama yaşıyoruz sonuç olarak
En iyisinin de * :)
Güzelmiş :))
Öyle be.. bize gelen dinlenme tesisi gibi görmüş bizi. yarasını sarmis görmediği ilgiyi görmüş sonrada ilk fırsatta ... tir olup gitmiş... İsyanım bunadır
olum sen götmüşsün götün son şekli
Hahahha ulan ya :D
kendime dönemedim.. diyecek bir şey yok
Kendine gelmelisin bir an önce
Kalbinde yer yoksa ayaktada giderim.
İyi yolculuklar :))
Küfretmek günahsa ettirende yansın ak
Hahah güzelmiş :))
sonra döndüm dedim ki erdaalll abi çayyyy banaaaa
Herkese çay ver buna verme erdal ağğbiii :D
https://www.youtube.com/watch?v=_6im527errQ sigortalarımı attırdığının farkındamısın sen :D
Meğerse @Felan_Diil_Falan mış :S
AA bunu bende dedim :))
Farkındayım :/ Çok acı değil mi? :(
İsot mubarek İsot :(
Ahaha :D Gülelim bari ağla ağla nereye kadar :/
Dedim ki; Sen niye döndün?
Geri gidebilirsin oysaki
Bizdegerivitesyokgardaş ^^
HahahhaahJhzkajksjwnuyuzahajjanskan
Ben bu hayatın anasını seveyim
Peki bakalım
Sonra döndüm dedim ki ne dediğimi unuttum
Unutmak kolay olsaydı iyi olurdu
Umursamaz olmak gerçekten işe yarıyoms :D
Hemde nasıl yarıyor :))
Senin Ta * ... ı... na Koyum :D
Ortada ki ı çok manalı olmuş :D
hahahaha :D :D :D sansürlemişler yaaa ben sadece A ve M harflerini birleştirmiştim :D :D
alimler olmasaydı biz şu an korduk
... yalnızlık her şeye rağmen güzel şey.
Meğer kendimizi ne kasmışız :D
senden bır sey olmaz.
... Üç çay alabilir miyiz ://
Hemen ://
bir daha bakma gözlerime
falan filan inter milan de
Olur derim
İyiki GALATASARAY'lıyım dedim...
Sonra dondum dedim ki -senin ta *mına koyayım-
Ne guzel dotum var dimi:)
Iyi ki Gitmişler
Giden kaybedendir
Ve gidenlere birlikte bir tık daha anlarsın gerçekleri
guzel hareketti :)
Demekki :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar