Yakisikli erkege yavsayan kizlar hakkinda ne dusunuyorsunuz? Sizce de rezil olmuyorlar mi?

Bu konuda bence erkekleri geciyor bazi kizlar. Kiz dedigin agir olur ya bence. Sirf adam yakisikli cekici diye ustune ucusuyorlar. Erkekler bile yapmiyor onu bir onuru oluyor adamin. Neyse siz ne dusunuyorsunuz? Bence o kizlar itici. Erkekler ne dusunur?
Yakisikli erkege yavsayan kizlar hakkinda ne dusunuyorsunuz? Sizce de rezil olmuyorlar mi?
Cevapla