Soruyu biraz daha acalim, simdi gunumuzde zor kiz, kolay kiz diye bir ayrm var bunu neye gore belirliyosunuz? Zor dediginiz bir kiz ile kolay olan arasinda ne fark var?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBeni peşinden koşturacak bir kız, asla olamaz. Çünkü ben hiç kimsenin peşinden koşmam, çünkü ben insanım, bir yarış atı, bir koşum hayvanı değilim. Karşımda egosu şişkin bir cahil görmüşsem zaten ondan, hemen soğurum. Böylesi, kendisini bulunmaz hint kumaşı zanneden tipler, bana son derece itici geliyor. Bana göre, böylesi tipler, en basit kadın modelidir. Çünkü, çoğunlukla peşlerinden yarış atı gibi koşan, yüzsüz, yırtık, yapışkan erkekleri tercih edip, hikayenin sonunda hep pişman olurlar. Hiç kimse, beni tercih etmek, sevmek zorunda değil. Bana göre burnu havalarda gezen, kendini bulunmaz hint kumaşı sanan kızlar, zor kız değildir, her ne kadar kendilerini öyle sansalarda, tipik Türkiyeli bayan davranışıdır. Kendileri bu ülke erkeklerinin, evlenmek için, özellikle yabancı bayanlara yönelmesinin, birinci dereceden sorumlusudurlar.
32 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılElbette düşünceler, kişiden kişiye göre değişir. Bazı erkekler, oyun oynamayı, karşısındakini elde etmeyi sever ve bunun içinde, karşısındakine, şirin görünmek ve onu etkilemek, ikna etmek için ısrar eder, yapışırlar. Yapışkan erkek modelidir bu. Dürüst ve kaliteli erkekse, karşısındaki kendisini sevdiği için, duygularına karşılık bekler, asla ısrar ederek, peşinden koşarak, elde etmeye çalışmaz ve elde etmek gibi, bir amacı yoktur. Hayatında kaç tane yarış atı gibi koşan, düzgün erkek gördün? Ya da koşturduktan sonra, ilişki kurunca, peşinden koşanlardan, şikayetçi olmayan kaç kişi var? Bir de böyle bakmak gerekiyor. O senin peşinden koşanlar dediklerin, çoğunlukla istediklerini alınca ve ya çok çabalayıpta alamayınca, genelde karşısındakini terkeder. Çünkü, herşey elde edene kadardır, bu sürede çok iyi rol yapıp, karşı tarafı kandırmayı iyi bilirler.
En İyi Cevaplar
+1 yılKılını kıpırdatmayan ve durmadan mazeretlere sığınan; güvensizim, erkeklerin hepsi aynı v. s bir kıza 5 dk bile ayırmam.
Aklı başında bir kadın ise ve beraberlik için zaman/tanıma süresi istiyorsa 2 yılda olsa ona o zamanı veririm.
ZEKA, KADINLIK VE KARAKTER DUŞURU ÖNEMLİDİR.94 Yorumla- +1 yıl
Tatmin edebilmeme sevindim. Rica ederim.
+1 yılEski sevgilimden örnek vereyim kendisi bir sürü kişi ile çıkmıştı bende ilk sevgilim son sevgilim olsun diye hep doğru kişiyi aradim guvenemem herkesi kabul edemem 8 ay ugrasti etti sevgili olduk ilk defa bir kizi bu kadar bekledi ugrasti onca kizin arasinda ayrilsak da benim yerim ayri oldu kolay kabul edenler onune gelen kizlar herkeste geçicidir ama secici olanlar gerçekten sevenler ileriye donuk olanlar iz birakirlar
13 Yorumla- +1 yıl
Bence de ayrildik ama hala barismak iatiyor diger kizlar icin biyle girişimi olmamis bir iki gunluk seylermis bir de yasadiklariniza bagli romantik bir iliskiydi maddi manevi yardimciydik birbirimize bedensel yakinlasmaya karsiyim o olmadan da srvilebiliyor insan karsindaki adam olunca tabi
+1 yılBey değilim ama cevaplamaya geldim. :) Elde edemedikleri kıza zor diyorlar sanırım. :)
12 Yorumla- +1 yıl
Oo evet haklısın ;)
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
63Cevap
+1 yılzor kız diye tabir ettiğiniz kızlar sevmek istemeyen sadece eğlence üzerine hayatını kurmuş yapıda olan kızlardır görüntüsü ile makyajı ile erkekleri sürüklemek teklif reddetmek hoşuna gider
ama anlamadığım bir konu var madem zor kızsın peki o zaman neden makyaj yapıyorsun neden erkekleri çekmeye çalışıyorsun nasıl olsa kabul etmeyeceksin
gelelim kolay kıza bir an önce mutlu olabilmek için bişeyler yapmaya çalışan kızlardır nazı sevmezler herkesi kendi gibi iyi kalpli zannederler ama bazıları bu tarz kızları aptal gözü ile bakıyor ama aptallıkla ilgisi bile yok
sadece iyi niyetliler11 YorumlaDiğer konusunda 1,7b cevap paylaştı. Valla bir kızdan hoşlandıysam hoşlandığımı belli ederim. Karşılık veriyor ama kendini ağırdan alıyorsa ne ala. Amaaaaa azıcık ilgi görüpte götü kalkarsa, seninle mi uğraşacam lan git egonu hayatında kadın görmemiş abazanlarla tatmin et deyip basarım tekmeyi. Olaya verecek vermeyecek gibi basit bir açıdan bakmıyorum.
43 YorumlaDiğer konusunda 8,9b cevap paylaştı. Cevap vericem ama yanlış bişey yazarım sonra eleştirilirim diye tırsar oldum :) ele zor bana kolay olsun, zaten yorgunum bide o yormasın beni.. Böyle bişey olduğunda arka cepte unutulup üzerine oturulan sigara gibi hissederim kendimi.. ( Ne alaka bilemedim ama olsun)
126 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılArabayla yanında yaklaşıyorum, biraz bakıştıktan sonra yanına yanaşıyorum, bir iki şey söylüyorum o anki duruma göre;
binerse kolay kız
binmezde sana ne be salak derse salak kız
binmez hatta cevap bile vermeden yürümeye devam ederse akıllı zor kız :P15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılişte yürümeye devam edenler için arabadan inip peşinden koşmak gerekiyor :(
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler :)
+1 yılkolay olan, herhangi bir dans teklifinin çabuk kabulü ile sonrasında yatakta sonlanan durumlar için kullanılır. zor olan ise, kalbine girmek için beklemektir, beklerken ölüp ölüp dirilmektir, şiirler yazmaktır, sabır taşı olmaktır, sonunda ne olacağını bilmediğin bir yola başkoymaktır, umutlanmaktır, sonra karamsar olmaktır, gülmektir, bir anda ağlamaktır.. zor olan, insan olmanın sınavıdır.
20 YorumlaMükemmel erkek 2. Şansı vermez
Mükemmel kadın ilkinde vermez..
Ne yapayım yalnız kaldık 2 seneden sonra ;)13 YorumlaDiğer konusunda 1,9b cevap paylaştı. Zor kız diye kendini tanımlayanlar, inşallah evde kalırlar... Nedir bu erkeklerin sizlerden çektiği
21 Yorumlaeğer bir kız benim pesimden kosuyosa kıza bir bakarım şöyle temiz namuslu serefli kızsa bir dk durmam onu kazanmak isterim. yok baktım yollu motor anında def ederim.
13 Yorumla- +1 yıl
bir insan erkek olsun kadın olsun herseyinden kendini belli eder heleki kadınlar daha bir belli eder kadınlar gül gibidir dokunulmaya görsün. namuslu serefli bir aile kızı utangaç olur erkeğin karsısında kızarır bozarır ne yapcağını bilemez. giyimi oyle acık saçık değildir. yüzünde bir saflık temizlik olur. ellemeye kalksan orayı basına yıkar. ee yolluyuda yazmama gerek yok heralde. uyanık bir insan anlar bir kızın ne halde ne yolda olduğunu.
Istediklerim benim oldu zaten..
Ama bir kiz vardi cok guzel neseli modern hristiyan saygili biriydi fena yapmisti beni bir zamanlar.. ama acilmadim cunku reddetse yikilirdim.17 Yorumla
+1 yılBen peşinden koşturanlardan hoşlanıyorum fetih etmesi zor olan zor kızlar. Ama benden hoşlanana hiç yaklaşamadım kolay olduğu için. Biliyorum ilginc ama malesef böyle. Hayatımda hep zorları sevdim. :)
12 Yorumla- +1 yıl
biliyorum işte cinsim yaa.
kolay kiz bana göre:
- Kendisi Erkegi arar, kendisi bulusma teklifi eder kendisi seks konusunu acar...
Zor kiza gelelim:
- Vermez kolay kolay vermesi icin ilk bir yarim sene iliskiniz olacak sana güvenecek, herkese bakmaz, seks konusunu fazla acmaz erkegin acmasini bekler...
Cok Zor kiz:
- Evlilikten önce asla vermez, ciktigi erkek ile bile fazla samimi olmaz, seks konusu geldimiydi hemen kapat su konuyu der...09 Yorumla- +1 yıl
Ama bence kolay kizlar daha samimidir...
Yani belli ederler istediklerini. Her kiz ister 16+ her kiz ister ama herkes vermez nedeni ise korkudur. Ailesi ögrenir diye korkusudur birde millet arkasindan laf eder diye korkar. Ama her kiz ama her kiz 16+ ister... Kimisi var iste nefsine hakim olabiliyor kimisi ise olamiyor bu dogal birsey. Eskiden bosu bosuna 15-16 yaslarinda evlendirmiyorlardi büyüklerimizi... - +1 yıl
Türkiyedede cok tanidigim kizlar vardi önden bakire kalmak icin arkalarini dönüyodular...
Yani benim gözümde bir kiz 16 yasini doldurduysa gizlide olsa yapiyodur biseyler.. Cünkü bu meraktan baska birsey degil ve dogal. Erkekler kizlarinkini düsünür isterler, kizlar ise erkeklerinkini anladin sen.
Ben buna mesela karsi degilim cünkü dogal birseydir...
Pesinden kosmadim simdiye kadsr kimsenin. Bama gore zor kiz. Sevgilitken kendini agirdan satan kizdir.
12 YorumlaZor dediğin kız her teklifine evet demez herşeyde bir sıkıntı yaratır bu kilitleri çözersen ona ulaşabilirsin ki bu da zor , kolay olanı da tam tersi
13 Yorumla
+1 yıleger reddetmıssem lutfen kosturmasın bosyere
ne demısler
zor ıse sev ama sevmıyorsa zorlama ^.^15 Yorumla- +1 yıl
hayır bır kızı reddetmek de zor :(
- +1 yıl
sorma :(
dıp bucak kacıo ınsan gorecem dıe
uykuları bıle kacıo '.'
+1 yılnesli tükeniyor onların yavaş yavaş artık tepemize atladığınız için :)
11 YorumlaZor kız yok , naza geçen kız var ^^
Koşarsam yakalarım , yakalarsam kaçtığına pişman ederim31 YorumlaDiğer konusunda 503 cevap paylaştı. Şimdiye kadar bir tane karşıma çıktı, onun hakkında da çok iyi şeyler düşünmüyorum
13 Yorumlavalla cok fark var zor kız benı kanser edebılıyo bazen =)
14 Yorumla
+1 yılKolay kiz olmaz bir sure sonra kiz olmaz kiz dedigin zor olur yani ;)
11 Yorumla- Diğer konusunda 726 cevap paylaştı.
+1 yılpeşinden koşmak bana ters ama büyük konuşmayayım başıma gelir :d
11 Yorumla Dişi Köpek derim onlarda köpekleri peşinden koşturuyor :)
12 YorumlaDiğer konusunda 342 cevap paylaştı. Ben koşmayı seviyorum ya zor insanları da var mı böyle olan :D
13 Yorumla- Diğer konusunda 439 cevap paylaştı.
+1 yılBu zamana kadar hicbir kizin pesinden kosmadim bu saatten sonra da olmaz
113 Yorumla- +1 yıl
Kim degistirecekmis
- +1 yıl
Buyuk konusmak degilde ne bilim ortamda pek o kizlardan yok keske olsa :)))
- +1 yıl
Tesekkur ederim. Bulamazsakda bekar yasayacaz:))
- +1 yıl
Simdilik iyi :D
- +1 yıl
neden bilemeyesin :D
- +1 yıl
denemeden bılınmez bunlar :)) bol şans
+1 yılgönül eğlendirmelik oluyor çoğu kişi için aklımdan böyle geçior yani ama benim hiç öyle insanlarla dostluk bile kurmuyorum.
10 Yorumla
+1 yılKoşamam kusura bakmasın bekleten kız zor kız diye bir durum yok.
13 Yorumla- +1 yıl
Adanalıyık saygı duyarık :)
zor kız diye bişey yoktur derim, sadece bana zor olan kızlar vardır ama
20 YorumlaKolay olan kız çabuk arkadaş olur kanın çabuk ısınır.
13 Yorumla
+1 yılbilmemki kaçan kız kacar kacar sonra bı doner bakarki ben cımlerde uzanmısım popcorn yıyorum hiç kovalamamışım biraz salak oluyor öyle kızlar kompleksi olmalarını bı yana bırak safta oluyolar
09 Yorumla- +1 yıl
evet öyle cunku davranısının altında guvensizliğini goruyorum sevgı aclıgınıda ama sevgı çalınmaz verilir ama psıkolojıyı bılmeyen duygusal bı erkek ıcın belkı bu kadın cekıcı olabılır olgun bıkadınla cımlerde uzanmak varken cocukla kovalamaca oynamak akıl kari degil minisscim
- +1 yıl
dokunduğumda, sarıldığımda dışardan bakan gozlemcının odada tek kişiyı hissedebildiği kadındır benı vezır yapmaz kral da hata ımparatorda ama varlıgından hosnut oldugum prensestir benım yol arkadaşım, gucumün altında degerli olan ışıgım, korumaktan zevk aldıgım sevgi dolu tanrıcamdır
- +1 yıl
bişey değil ben değil ruhum açıkladı:)
- +1 yıl
ruhumda sana saygıyla bakıyor:) nameste
Diğer konusunda 6,4b cevap paylaştı. Yaşım itibari ile peşinden koşturacak dermanım yok benim için zor olan kız tekvandocu karateci olan kızdır son yıllarda böyle talihsizlikler yaşadım:/
19 YorumlaZor kız dursun kenarda ilerde lazım olur kolaylari aradan çıkarmak gerekir
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEn fazla 2 defa ayağına giderim. Ondan sonra hadi eyvallah. baglasan durmam.
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKızları eğlendir. Marka takıl. apaci gibi ol. saklaban ol. hemen çıkarlar.
Cevap sahibi+1 yılBilmem. takilmak isteyip takilamadigim kızların yanindakileri çoğu öyle.
Beni kimse peşinden koşturamaz.
22 YorumlaYüz veripte giden kızlar bence 1 numaralı sürtük :Ddd üstelik ben hiçbir kızın ardından koşmadım :ddd
00 Yorumla
+1 yılBıktım artık koşmaktan. Varsa peşimde koşacak olanı bekliyorum artık :)
10 Yorumla
+1 yılZor kızla götü kalkık kız arasında ince bir çizgi var knk ayrıma dikkat :)
01 YorumlaCiğeri peş para etmez mundar bir sevgili gözüyle bakarız :D
10 Yorumlaben zoru severim arkadaş geri boştur
18 YorumlaBir kere oldu bir daha olmaz (: koşmam yani ı-ıh
12 Yorumla
+1 yılOnlar cok pis sevmiyorum onlari ölsün onlar :D
119 Yorumla- +1 yıl
Tatlilarda bende tatliyim neden pesinde kosturuyolar :D
- +1 yıl
Keske daha farkli olabilsek pesinden kostursun kostursun evet desin ama evlenmeye sonra ikimizde cikmaz bir yasam yaşasak ayni evde :)) Tatli tatli o bana borek acsa ben ona pasta :D
- +1 yıl
Ama Öyle Biri Yok Puff Diye Uçtu Gitti Hayallerimiz.. Peşimde bir Kız Var Bir ay Çktım 5 Ay Peşimde Dolanıyo :D Naapsam :D
- +1 yıl
bir gundur seni bekliyorum nerdesin siz kizlar hep boylesiniz :D
- +1 yıl
İsinize baktimda pazarlama satis yaziyo bende bir fabrikaya gidrmek uzereyim satis deparmanina nasil meslek iyi mi :D
- +1 yıl
Konusunca guzel konusurumda sevmem be :D buyuk bir sirkettemisiniz? :D
- +1 yıl
Universite okuyomusun hafif bir donsene resimde seni taniyo gibiyim şu an uni okuyosan taniyorum :D
- +1 yıl
Yabanci dilin var mi?
- +1 yıl
Calisiyomusun bari :) ingilizceye
- Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılKimsenin peşinden koşmam.
11 Yorumla YALAN ULEN KOŞMAM BEN:d
12 YorumlaDaha hiç bir kızın peşinden koşmadım
13 Yorumla
+1 yılBir kızın pesinden kosmami istiyorsa
Önce onun baba beni yakala demesi gerek :)00 YorumlaDiğer konusunda 453 cevap paylaştı. Beni sevmesine bakarim
17 Yorumla
+1 yılBen secilmem secerim ;-D
16 Yorumla- +1 yıl
One o sakizlarindan geliyor heralde ;-)
- +1 yıl
Hahaha bende bu espiriyi sevmiyordum ama yaptim ;-)
- +1 yıl
Aynen ;-)
+1 yılşırpıntı onlar , vicdan-ı terk
17 Yorumla- +1 yıl
havaları batsın :D
- +1 yıl
sanalda bari hava yapmayın :p
- +1 yıl
ayıptır günahtır :D
fazla naz asik usandirir.
11 Yorumla
+1 yılKendini cool sanan kaşar taneleri.
10 Yorumlazor kız umrumda bile olmaz, koşmam peşinden
10 YorumlaYakaladigim zaman sonu iyi olmaz
10 YorumlaSerefsizler :D
11 Yorumlaçok naz aşıkı usandırır
03 Yorumla
+1 yılfazla uğraşmam.. :D
110 Yorumla- +1 yıl
hımmm ugrasanda var dogrudur..
- +1 yıl
mütevazi olayım evet :D
- +1 yıl
rica ederim o sizin cekiliciğilinz :D
- +1 yıl
cılgınnn :D
- +1 yıl
ah xpr yeteydi :D
kimsenin peşinden koşmamki
10 Yorumla
+1 yılKosturamadılar şükür
11 Yorumla- Diğer konusunda 587 cevap paylaştı.
+1 yılAçıkcası hiç uğraşamam bir kızın pesinden koşmam
02 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim
Biraz ısrar ederim yoksa koy götüne
10 Yorumla
+1 yılSadece 2 adım atarım 3 olmaz
04 Yorumla- +1 yıl
2. Adımı ama için seviyor olmam lazım ama
- +1 yıl
Herseyin bir istisnası vardir
Diğer konusunda 2,7b cevap paylaştı. Kimsenin peşinden koşmam..
07 YorumlaPeşinden koşulacak kız ayrımı var mı peki?
05 Yorumla- Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar