Şimdi ben yazmazsam hiç konuşamaz mıyız yoksa elbet bir gün yazar mı..:(?

Ya ne güzel konuşuyorduk bende hiç atmam. Birkaç kez yazıyım dedim ben yazdıktan konu başlattıktan sonra dakkada bir yazan çocuk yazmamaya başladı? Ben yazarım diye mi konuşmuyoruz birkaç gündür yoksa başka bir sebep midir
Şimdi ben yazmazsam hiç konuşamaz mıyız yoksa elbet bir gün yazar mı..:(?
Cevapla