Sadece ben yazdığım zaman konuşuyoruz, ne yapmalıyım?

Konuştuğum bir kız var ben yazdığım zaman baya iyi konusyoruz hiç soğuk davranmiyor fakat ben yazmadigim zaman o da yazmıyor bu yüzden beni onemsemedigini düşünüyorum çıkma teklifi edemiyorum ne yapmalıyım?
Sadece ben yazdığım zaman konuşuyoruz, ne yapmalıyım?
Cevapla