Çoookk önemliiiii EşimLe kavga ettik, bana Yemek yapmıyor , Her an Dövebilirim?

yeni evliyiz ; EşimLe kavga ettik, izin günüm için bir çok plan yapmıştık, bu gün iizin günüm herşey iptal oldu, gece uyuyamadım, 12 de kalktım bana kahvaltı hazırlamamış. odada tv izliyor ben odaya girince ayağa kalkıp gidiyor konusmuyoruzda büyüsün istemiyorum,(yani kendini haklı zannediyor ama haksız) uzatıcak innatçının tekii , günü kurtarmak istiyorum, ama gururumada yediremiyorum , bu gün bana yemek yapmıcak adım gibi eminim, ama benim bir planım var , yemek yapmanın (y) sinden anlamam ama , Mutfağa girip yemek yapmaya çaılışcam./ bilerek kazayla olmuş gibii tabakları filan kırcam , dağıtimde etrafı yemek yapmamak neymiş görsün, belki gelir konusmaya çalışır?
dövmek filandaa yokk. görüşlerinize ihtiyacım varr
Güncellemeler
+1 yıl
güncelllllllllllllll
Çoookk önemliiiii EşimLe kavga ettik, bana Yemek yapmıyor , Her an Dövebilirim?
Cevapla