yeni evliyiz ; EşimLe kavga ettik, izin günüm için bir çok plan yapmıştık, bu gün iizin günüm herşey iptal oldu, gece uyuyamadım, 12 de kalktım bana kahvaltı hazırlamamış. odada tv izliyor ben odaya girince ayağa kalkıp gidiyor konusmuyoruzda büyüsün istemiyorum,(yani kendini haklı zannediyor ama haksız) uzatıcak innatçının tekii , günü kurtarmak istiyorum, ama gururumada yediremiyorum , bu gün bana yemek yapmıcak adım gibi eminim, ama benim bir planım var , yemek yapmanın (y) sinden anlamam ama , Mutfağa girip yemek yapmaya çaılışcam./ bilerek kazayla olmuş gibii tabakları filan kırcam , dağıtimde etrafı yemek yapmamak neymiş görsün, belki gelir konusmaya çalışır?
dövmek filandaa yokk. görüşlerinize ihtiyacım varr
dövmek filandaa yokk. görüşlerinize ihtiyacım varr
Güncellemeler
+1 yıl
güncelllllllllllllll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar