Küçükken çok eziktim ve beni hep koruyan bir Kız vardı. Farklı bir konumda karşılaştım. Ne yapsam?

Evet ilkokul yıllarımda çok ezik bir çocuktum ve o zamanlar fakirdik yani fakirdik derken çok sıradan bir hayatımız vardı biraz bişeyler varmış onlarında battığı dönemler. O zaman ki fotoğraflara bakınca bile acyorum kendime çok ezik silik bir tipim. 12 yıl oldu nerdeyse 5. sınıfı bitireli. Geçen sürede Mermer ocaklarımız beton santrallerimiz oldu. Babamla amcamın başarısı. Zaten ticaret ile uğraşıyorlardı. Aslında birazda şans olaylar öyle gelişti. Ben çok değiştim o ezik çocuk artık ortamların aranılan adamı. Hırs yapmıştım. Geçen hafta bu kızla karşılaştm bizim şirlette değil ama iş ortağımızın sahibi olduğu şirkette ön mühasebede'de çalışmaya başlamış. İlkokulu okuduğum aynı şehirde zaten şirket. Adı İpek özellikle bakışları hiç değişmemiş ses rengide aynıydı tatlı bir sesi vardı. Cam bölmede gördüm yanına gitmedim tabi birçok çalışan var orda. Beni kaç kere dayak yemekten kurtadı kaç kere erkeklerin elinden aldı onlara bağırdı çağırdı anlatamam bana değer veren tek ama tek kızdı. Beni tanıyacağını sanmam. Sizce kendimi tanıtmalımıyım hatırlatmalı mıyım? Yoksa yeni birisi olarak hayttına girmek daha mı iyi?
Küçükken çok eziktim ve beni hep koruyan bir Kız vardı. Farklı bir konumda karşılaştım. Ne yapsam?
Cevapla