Sizce incir reçeli 1 mi yoksa incir reçeli 2 mi daha güzeldir ? ( bence 2 daha güzel tabi?

Sizce incir reçeli 1 mi yoksa incir reçeli 2 mi daha güzeldir? ( bence 2 daha güzel tabi) ?
Sizce incir reçeli 1 mi yoksa incir reçeli 2 mi daha güzeldir ? ( bence 2 daha güzel tabi?
Cevapla