1 mi 2 mi gencler bir de cok mu fark var aralarinda kotu duruyor bence

11111
222222
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kaş yapayım derken göz bantlamışsın o ne öyle tecavüze uğramışlar gibi 😂😂
2 daha iyi gibi şekli bakımından...
2yi nasil 1 gibi yapicam
Pardon 1i nasil 2 gibi yapicam
Nasıl bozuk 1 mi bozuk 2 mi
Cevap
6Cevap
2 daha iyi. 1i alayim derken batırmışsın bence 😂
Sana göre sol kaşın daha iyi
Yok bana gore sol yok sana göre sağ gibi tarifler olmasın diye 1 2 yazdim oraya sen hala yonlendirme yapmaya calisiyorsun 1 mi 2 mi yahu!
1 2 yok bizde sana göre sol güzel iste 😅
Mal misin
Sana göre sol güzel dedim iste anlamıyor musun yaa
Hayir
Sana göre sol sol kaşın güzel ☺️
İkisi de orantısız duruyor.
2 daha toplu daha hoş duruyor
Sana göre sağ benceee
Karar veremedim kineee
Ikisi de yakışmış canım.
Farklı derken yanlış almışsın herslde😃
İkiside dizgin değil
Napabilirim
Kaşlarını uzat alma sonra özge özele git çok güzel kaş alıyorlar 😂 ya da güzel kaş alan bir yere git
2 daha güzel
Bir bence
allah akıl versin
2 daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar