Tecavüz kaçınılmaz olursa yine de direnir misiniz? Öldürülmek uğruna? Nedir düşünceniz?

Ya ben bu tür şeyleri düşünürüm hep başıma gelse ne yapardım diye... Yani eğer inş. hiç bizaman yaşanmaz böyle bişey ama başıma gelse ve eğer kaçınılmazsa yani kurtulma imkanı yoksa ben direnmezdim bırakırdım. Öldürmezlerdi en azından. Direnenlerin sonu hep vahşice oluyor. Ne düşünüyorsunuz?
Tecavüz kaçınılmaz olursa yine de direnir misiniz? Öldürülmek uğruna? Nedir düşünceniz?
Cevapla