Aşkı aramak mı lazım, yoksa o bizi bulur mu?

24 yaşına gelmiş bir insan evladı olarak bu zamana kadar hiç aşık olmadım.artık umudum da yok.bırakın aşkı hoşlanabilirsem ne mutlu!(iç ses:niye yok ya niye niye niye:'()

peki aşk aranmalı mıdır?

yoksa hiç beklemediğimiz anda bizi bulur mu?

ya da bunların hepsi kandırıkçı mı?
Aşkı aramak mı lazım, yoksa o bizi bulur mu?
Cevapla