Nişanlım Banka Müfettişi, istifa etmek istiyor karşı çıktım görüşmeyelim bir süre dedi? Çok üzgünüm?

Ya sürekli ağlıyorum gözlerim şişti artık kendisi Banka Müfettişi. Onlar İstanbul-Genel Müdürlük'te Teftiş Kurulunda çalışıyorlar. Zaten eskiden beri şikayet ederdi sürekli ama sürekli işinden. Son iki gündürde istifa edicem ayrılıcam ben bu işten bıktım artık falan tarzı konuştu. Ve inanın hani geliri çok güzel yani 28 yaşında daha. Önü çok açık çünkü hemen hemen bütün Genel Müdürlük üst düzey yönetimi Müfettişlikten gelme... Kurum içinde gayet saygın teftişe gittiğinde gittiği yerin amiri konumunda hep... Bende bunlara istinaden onu düşünerek karşı çıktım istifa etmesine normalde konuşmazdım bu konuda ama bu sefer sen dünyayı hiç görmemişsin işler öyle yürümüyor burada cahillik ediyorsun falan dedim. Oda bir anda parladı bağırdı çağırdı işte sen nasıl benim hayatıma karışırsın sanane benim mesleğimden merak etme seni aç bırakmam falan çok üzüldüm çok ağadım bir süre uzak kal görüşmeyelim dedi bastı gitti. Ya yazık değil mi bana? Ben sadece onu düşündüm inanın bana?
Nişanlım Banka Müfettişi, istifa etmek istiyor karşı çıktım görüşmeyelim bir süre dedi? Çok üzgünüm?
Cevapla