Çok yalnız bir erkeğim neden yoksa zengin fakir sınıf ayrımı olduğundan mıdır?

ben 30 yasındayakışıklı olgun bir erkeğim yıllardır istanbulda yaşıyan yalnızlıktan bır turlu kurtulup gercek mutlulugu ve genclıgimi yaşaıyamadım.hatta cinseliğimi bile doğru dürüs yaşayamadım cünkü bayan arkadaş edinemdim.cok istekli ve arzulu oldugum halde yaşıyamdım.oysaki kadınların dilinden anlayan ve seven deli kanlı bir erkeğim.nedenki hala bulamıyorum yalnızlıktan kurtulamıyorum.yoksa istanbul gibi büyük bir şehirde zenginmi olmamlazım yoksa sınıf ayrımı diye bir şeymi var.düzgün işinde gücünde yaşıyan saygılı seviyeli biri olarak ben sebebi ne olabilir sizce.bu soruma daha çok bayanlar cevap verirse sevinirim lütfen.saygılarımla herkese.
Güncellemeler
+1 yıl
bu sorumu cevap verecek daha fazla kimse yokmu bayanlar lütfen .neden ve ne yapmam lazım önemli not ben hep calısıyorum haftada 1 gun ıznım oluyor malum ıstırahat yada ailem ortamıyla gecıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
hey sesimi duyan bayan yokmu 2013 giriyoruz hala bulamadım.nasıl bulaçam ben
Çok yalnız bir erkeğim neden yoksa zengin fakir sınıf ayrımı olduğundan mıdır?
Cevapla