• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

23 yaşında bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
23 yaşında bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?
23 yaşında bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla
İlişki Soruları Erkek Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • giovannim
    giovannim Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 44%
    +1 yıl

    benim dayımla yengem de evlenirken yengem 13 dayım 20 yaşındaymış tabi bu 40 sene evvelki olay insanlara bakarsan öl be kardeşim ben yaşın hele günümzde yaş faktörünün oldukça önemsiz olduğunu düşünüyorum şahsen çünkü herkes yaşının getirdiği olgunluğa sahip değil ya fazla ya eksik oluyor sen mutlu musun kapat kapılarını ama önce onun düşüncelerinden emin ol sana tek zarar verecek olan onun hisleri ve davranışları olacaktır millet laf arar durur bakma sen bizim insanımıza önce birbirinizi dinleyin derim ;)

    5
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Duygusuzİnsan
    Duygusuzİnsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl

    Tamam belki olur ama bir yere kadar olur. Cunku sen 23 yaşındasin onun dusuncelerini anlarsin ama o seni anlamaz. Hem bir sure sonra sana çocukça gelir. Her kavgada yuzume vurabilirsin bu yas farkini cocukca oldugunu... Ve evet subyanci gozuyle bakiliyor ve niyeti farkli diyorlar.

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      23 yaş insana biraz da olgunluk getiriyor ne istediğini biliyosun önemli olan sevmek bnce sevince çocuksu tavırları bile sempatik gelir

      Yorumla
    • Duygusuzİnsan
      Duygusuzİnsan
      +1 yıl

      İste o sempatiklik bir yere kadar oluyor ve her kavgada soz konusu oluyor. Emin ol bunu cok iyi biliyorum. Annemle babamda sizin gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Her insanı bir değerlendirmemek lazım insanlar sinirlendiğinde genel olarak karşı tarafı suçlama eğilimine giderler -baba anne örneğin- ama empati kurduğunda yüzüne vurmak yerine bir bakış seni anlıyrm ama beni de anla tarzında her iki tarf içinde etkili bir çözüm olabilir bide böyle düşün bide böyle düşün :D

      Yorumla
    • Duygusuzİnsan
      Duygusuzİnsan
      +1 yıl

      Bana kabullendirmek zorunda degilsin ki. Ben gordugumu yaşadığımı soyledim ornek olarak tek annemle babam yok ama bu genel olarak oyle. Ki unutmaman gereken bisi var sen onu anlarsin ama o seni anlayamaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana kabullendirmek demek seninle aynı düşüncedeki insanlara kabullndirmek demektir naptın be kardeş 16 yaşında diye gerizekalı yaptın kızı :D

      Yorumla
    • Duygusuzİnsan
      Duygusuzİnsan
      +1 yıl

      Hee birde mesela evlenme sorunu var. Sen evlenmek istersin ama o küçük. Hadi evlenmek istemiyorsun şu an diyelim. Sen en az 30 yasindan önce baba olman zor. Ve cocuklarin ergenlikleri senin 40 50 arasina gelecek ve sen ben yaslandim katlananiyorum demeye başlayacaksin. Cocuklarinla aranda cokyas olacak

      Yorumla
    • Duygusuzİnsan
      Duygusuzİnsan
      +1 yıl

      Gerizekali degil senin yasina gore cocuk dusunceli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alakası var evlenmek istesen ailesi izin verirse hemen o yaşta evlenebilirsin olmadı 18i beklersin

      Yorumla
    • Duygusuzİnsan
      Duygusuzİnsan
      +1 yıl

      Cogu aile izin vermez ki. Valla yazacak cok sey var ama yazsamda bir kilif bulacaksin cunku seviyorsun. Ama bir gun dediklerim basina gelirse aklina geleyim. Rabbim hayirlisini nasio etsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Her problemin bir çözümü vardr sağol yorumlarn için

      Yorumla
    • Duygusuzİnsan
      Duygusuzİnsan
      +1 yıl

      Rica ederim. Senin acindan oyle ama bakalim 16 yasindaki kis acisindan da oyle mi.

      Yorumla
  • Kieks
    Kieks Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 44%
    +1 yıl

    Kızın yaşı henüz çok küçük. Ergenlik evresi yeni bir şekil almaya başlıyor. Duygular yoğun. Erkek bu süreci asmış ve bir takım tecrübeler edinmiştir muhakkak. Kız sevgiyi öğrenmeye çalışırken hayal kırıklığı yaşayabilir. Dikkatli olmalı, son derece dikkatli. Eğer bu durumu ailesinden birine (abla, anne) anlatırsa onaylamayacağına eminim.

    0
    0 Yorumla
  • SarısınaKırmızı
    SarısınaKırmızı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 50%
    +1 yıl

    Bir o kız reşit değil, reşit olsa bile arada çok yaş var biz buna halk arasında SÜBYANCIMISIN? diyoruz.

    0
    7 Yorumla
    • Gayesiyokki
      Gayesiyokki
      +1 yıl

      "mısın?" ayrı yazılır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sübyancılığn tanımına bakın derim

      Yorumla
    • SarısınaKırmızı
      SarısınaKırmızı
      +1 yıl

      @Gayesiyokki ciddi olamazsın. Bu Türkçe öğretmenliğiniz nereden geliyor acaba?

      Yorumla
    • Gayesiyokki
      Gayesiyokki
      +1 yıl

      Geçenlerde sana da Türkçe öğretirim istersen diyordun ya. Oradan aklımda kalmış. Başkalarına yapma deyip kendi aynı hatayı yapanlara lazım böyle uyarılar.

      Yorumla
    • SarısınaKırmızı
      SarısınaKırmızı
      +1 yıl

      şu an mobilim bunları yazarken dikkat etmiyorum. Bana Türkçe dersi verecekken önce insanları paylaşımların da eleştirirken dikkat et senin bir açığını bulursam bu site de rahat hareket edemezsin.. tavsiyelerime kulak ver. #Gayesiyokki

      Yorumla
    • SarısınaKırmızı
      SarısınaKırmızı
      +1 yıl

      @Gayesiyokki

      Yorumla
    • Gayesiyokki
      Gayesiyokki
      +1 yıl

      Sitede dilediğim gibi hareket ederim. Kimsin ki sen?

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

35

Cevap

  • Eelifcc
    Eelifcc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 48%
    +1 yıl

    Benim Başıma geldiği için normal bakıyorum 3 yıl boyunca çıktık çocuktum belki ama Yaşadığım en olgun ilişkiydi herşeyiyle çok güzeldi herkes işte amacı farklıdır diyerek baktı ama hiç de öyle olmadı hala bende yeri ayrıdır YAŞ farkı Yüzünden herkes olumsuz bakabilir ama seviyorsan ya da seviyorsa Bırakma

    2
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasıl tanıştınız çocuğun sana açılması zor olmuştur eminim :D

      Yorumla
    • Eelifcc
      Eelifcc
      +1 yıl

      Benim abin dediğim çok yakın gördüğüm birine anlatmış oda bana dedi isterse dövüyüm falan dedi böyle böyle ama dedi seni kıramam yani dedi sonra bende yok abi Dövme de konuşmayalım öyle de dedim sonra 2 ay falan sadece uzaktan bakmakla yetindi ☺️ Sonra da çıktı aracıyla falan olmuyor dedi benim bugün doğum günüm seninle yeniden doğmak istiyorum dedi bende kabul ettim 😀

      Yorumla
    • Eelifcc
      Eelifcc
      +1 yıl

      Özelden. bir yazar mısın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      seviyem yeterli değil :)

      Yorumla
    • Eelifcc
      Eelifcc
      +1 yıl

      Takip et ben mesaj atarım sana :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      takip isteği gönderdim

      Yorumla
    • Eelifcc
      Eelifcc
      +1 yıl

      Mesaj attım :)

      Yorumla
    • Buse53_53
      Buse53_53
      +1 yıl

      onu alırım elinden görürsün elifcim :)

      Yorumla
  • devrik_cümle
    devrik_cümle Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41 , eic 57%
    +1 yıl

    18 yaşından küçük herkes "çocuktur" istediği kadar olgun olsun
    23 yaşındaki biride yaşına yakın birileriyle ilgilenmesi en mantıklı olanı bence
    aşkın yaşı saçmalığına da inanmamak lazım

    2
    1 Yorumla
    • Buse53_53
      Buse53_53
      +1 yıl

      buna sen karışamazsın kardeşim kıskanma

      Yorumla
  • Aciyagülümsemek
    Aciyagülümsemek Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Benim cok iyi anlaştığım bir kız vardı kız baya büyük gösteriyordu bende yanastim tabi sonra öğrendim benden küçük uzaklaştım aramizda bisey olmadı sadece konusma bir iki defada gördüm mahallede o kadar.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      seviyosan git konuş bnce

      Yorumla
  • helpmee
    helpmee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    23 yaşındaki bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın arasındaki tek ilişki abi kardeş ilişkisi olmalıdır.

    5
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      niye böyle düşünüyorsun sonuçta aralarında 10 yaş fark olan bile var

      Yorumla
    • helpmee
      helpmee
      +1 yıl

      16 yaşında olan bir genç kız daha ergenlik dönemindedir. kız 20 erkek 30 olsa bu kadar göze batmaz ancak düşünceleri daha oturmamış 16 yaşındaki bir kızla, ergenliğini atlatmış hayattan ne istediğine karar vermiş bir erkeğin ilişkisi bana göre sağlıklı olmaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ilerleyen yaşlarda da sorun olabilir ona bakılırsa anlayışla herşey çözülebilr bnce önmli olan sevmek

      Yorumla
    • helpmee
      helpmee
      +1 yıl

      16 yaşında bir kızın düşünceleri oturmamışken hangi sevmekten bahsediyorsun? o kız bir büyüsün üniversiteye gitsin vs ondan sonra seni severse olabilir ama o şuanda daha ergen bunun bilincinde ol.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bnce alakası yok kapitalist sistemin dayatmaları bunlar seviyorsa her yaşta seviyordur bn 16 yaşımla şimdi arasında sevgi anlamında pek bir fark görmüyrm sadece biraz daha olgunlaştım hepsi bu

      Yorumla
    • Buse53_53
      Buse53_53
      +1 yıl

      sana sormuyorum benimde 23 yaşında sevgilim var?

      Yorumla
  • CBellow
    CBellow Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 49%
    +1 yıl

    Erkek gözümde sübyancıdır net. Arkadaşlarımdan böylesi çıkmaz da diyelim çıktı ilişkimi keserim.

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      15 yaşından sonra birey artık genç oluyor ve sübyancılık çocuk yaşlar için kullanılan bir tabir

      Yorumla
    • CBellow
      CBellow
      +1 yıl

      ya nerede birey oluyormuş oy bile kullanamaz. Günümüzde insanlar ayaklarının üstünde durmaya üniversiteden sonra başlıyor 21 yaşına kadar kimse birey değil çocuk. Sen kendini kandırmaya devam et.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oy kullanmakla gelişimn ne alakası var iranda 16 yaşında oy kullanılabiliyr bunlar bir takım kurallar ve değişiebilir

      Yorumla
    • CBellow
      CBellow
      +1 yıl

      Oy kullanma devletin bir insanı reşit olarak görme yaşı ki ben sana kendi düşüncem olan 21i söyledim hadi tamam ikisi de 16 olur anlarım ama 23 yaşında biri masum bakmaz dünyaya ama 16 yaşındaki kız annesinin kuzusudur hala

      Yorumla
  • Sümeyyece
    Sümeyyece Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    bakamıyorum ; o yaşta anca abi-kardeş ilişkisi olur

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      peki kardeşim

      Yorumla
  • siiimo
    siiimo Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    oğlan 7 yaşında sünnet olurken kız daha yeni dünyaya gelmis😛

    4
    2 Yorumla
    • Kullanmam
      Kullanmam
      +1 yıl

      bak bu yüzden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bu kötü bişey mi aralarında daha fazla yaş farkı bulunanlar var

      Yorumla
  • elanora
    elanora Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 46%
    +1 yıl

    kız reşit değil şu an için tehlikeli reşit olsa uygun olabilirdi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya sonuçta flört aşamasındasın ilerde zaten reşit olacak

      Yorumla
  • tülayyy_dönnnn
    tülayyy_dönnnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Erkegin beyni buyumemis zeka yaslari ayni problem olmaz. s

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alakası var

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    18 yasini geçmeli aksi takdirde çocuk istismari olur kiz sana her nekadar asik olsa bile uzak dur çocuk istismarindan içeri girersen bu sefer erkek arkadaş arasin anladin sen onu.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bence gayet normal sen olur dedikten sonra başkalarının ne dediği umrunda olmasın zaten onda bişey görmüşsunki düşünüyosun

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ondan değil çevreden çekinyrm

      Yorumla
  • Agapi
    Agapi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kızın yaşı küçük yani normalde 6-7 yaş problem olacak bir şey değil ama 23 yaş ile 30 yaş desen olabilir di 16 yaş küçük.

    1
    0 Yorumla
  • Ozymandias13
    Ozymandias13 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    Tamamen sapıklık. 16 yaşındaki bir kızla beraber olan 23 yaşındaki bir erkeğe ben erkek demem. Sapıktır o sapık!

    1
    0 Yorumla
  • m5ahmet
    m5ahmet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    gayet normal kızlar erkeklerden daha çabuk gelişiyorlar kızların gelişimi 18de duruyormuş erkeklerin ki 24 de biyolojik olarak dolayısıyla ikiside biyolojik olarak reşit değil...

    0
    0 Yorumla
  • pofudukız
    pofudukız Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    23 yaşındaki bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın arasındaki tek ilişki abi kardeş ilişkisi olmalıdır.

    2
    0 Yorumla
  • Ömrümmmmmmm
    Ömrümmmmmmm Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    pedo oluyor Dogru degil kiz resit degil
    suc oluyor yanlis oluyor

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      pedo olması için çocuk olması lazım 15 yaşından büyük her kız gençtir üstelik çok da fazla yaş farkı yok bnce

      Yorumla
    • Ömrümmmmmmm
      Ömrümmmmmmm
      +1 yıl

      üste cikma simdi kiz resit degil hemen unuttun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne yani reşit olmayan kızla flört edilemez mi ilerde illa reşit olucak bu mudur sorun

      Yorumla
    • Ömrümmmmmmm
      Ömrümmmmmmm
      +1 yıl

      biri resit digeri degilse bu bir sorundur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kime göre neye göre

      Yorumla
    • Ömrümmmmmmm
      Ömrümmmmmmm
      +1 yıl

      bu böyledir

      Yorumla
    • Ömrümmmmmmm
      Ömrümmmmmmm
      +1 yıl

      arada 7 Yas var birde o fazla Kücük anladin
      ama sen nasil biliyorsan öyle yap

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      töreden bahseder gibi konuştun bilimsel olarak olarak 15 yaşından büyük her erkek- kız gençtir, eskiden bu yaşlarda evlenirlerdi yakın zamanda medya bu ilişkileri çağ dışı , özgürlük gibi söylemlerle yoğun eleştirilere maruz bıraktı ama aynı medya 16 yaşında kızın aynı odada erkek arkadaşıyla tatil yapmasına bişey demiyor buda ayrı bir ironi

      Yorumla
    • Ömrümmmmmmm
      Ömrümmmmmmm
      +1 yıl

      ben kendi düsüncemi bildirdim töreyle ilgili hic birseyde söylemedim 16 yasinda biriyle 23 yasinda birinin deger algilari farklidir bunu söylüyorum siz daha iyi bilirisiniz tabi
      birsey demiyorum artik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu böyledir dedin ya sadece törede kurallar değişmez medeni insanlarız kuralları tekrar düşünebilirz bunu diyorum üstelik o kendi yaşıtınla da bir sürü problem yaşıyorsun seven değer veren her insan ilişkiye katkı sağlar yaş bunun o kadar önünde değil diye düşünüyrm

      Yorumla
    • Ömrümmmmmmm
      Ömrümmmmmmm
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Seviyorsanız ve anlasıyrsanız gayet normal. ben 16 yaşındaydım sevgılım 26ydı.

    0
    4 Yorumla
    • Kieks
      Kieks
      +1 yıl

      Hala devam ediyor mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Merak ettim nasıl tanıştnız ve ilişkinden memnun muydun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet devam ediyor sorunlar oluyor tabu ama bu yastan dolayı anlasamamazlık değildi bızımkı erkek arkadasım sorunludur bıraz:) yoksa kafalar uyusuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D nasıl tanışmıstınız

      Yorumla
  • WhispersOfAngara
    WhispersOfAngara Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    18 yaşının altında olmasa belki 7 yaşın bile önemi olmazdı ama sıcak bakmadım

    0
    0 Yorumla
  • HsynZgrZtrk
    HsynZgrZtrk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    16 yaşındaki kız 16 hafta sonra unutacak seni, sen de onu.

    0
    0 Yorumla
  • onur2691
    onur2691 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    kuşak çatışması yaşayabilirler. yaş farkı arttıkça düşünce yapıları arasındaki fark da artar

    1
    0 Yorumla
  • Limit3d
    Limit3d Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kızın yaşı çok küçük kardeşim. En azından 18 olmalı, kızın geleceğiyle oynamamalısın bence.

    0
    0 Yorumla
  • MasumCem
    MasumCem Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Bence herkes kendi yaşına daha yakın kişilerle ilgilenmeli. İlişkileri daha sağlıklı olacaktır bu şekilde düşüncesindeyim.

    0
    0 Yorumla
  • kenan_c2001
    kenan_c2001 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    olmaz uygun değil o daha kucuk 18 yaşını dolmasını bekle

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    yasal yaş sınırını neden 18 koyduklarını hiç düşündün mü?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ayni seyi yasadim. Kesinlikle bir problem olmuyor. Ama kizin olgun olmasi gerek en basta

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki nasıl tanıştınız merak ettim genelde böyle durumlar çevre baskısından dolayı erkekte ilk aşamada sıkıntı olur :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim zaten hala benden 6 7 yas buyuk arkadaslarim var. Nerde tanistiginiz onemli degil. neden cevre baskisi anlamadim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yorumlara bir bak istersen ne demek istedğimi anlarsın çoğu sübyancı gözüyle bakıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu hayata onlari umursamak icin gelmedin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sonuçta o insanlarla etkileşim içindesin ve etkileşim süreci içinde olduğun sürece görüşlerine değer vermek zorundasın mesala seni hiç tanımadan bişey hissetsem ilk başta bu kız bana sübyancı gözüyle bakar mı ya da arkadaşları ne der diye ister istemez düşünrsün empati kur biraz ;)

      Yorumla
  • sosyolojikizi
    sosyolojikizi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    Subyancimisin sen arkadasim kız daha ergen ya

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne alakası var

      Yorumla
  • Cauchemar
    Cauchemar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    16 yas cocuk cocuk, boyle bir sey olmamali.

    2
    0 Yorumla
  • araknafobia
    araknafobia Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 72%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 990 cevap paylaştı.

    İyi bakmıyorum bu ilişkiye.

    1
    0 Yorumla
  • DeliGeldu
    DeliGeldu Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    Seks olarak bakıyorum.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamadm

      Yorumla
  • rodeomustafa
    rodeomustafa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 31%
    +1 yıl

    Ben 30 sevgilim 18
    olabiliyor

    0
    0 Yorumla
  • XaRiZMa
    XaRiZMa Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    18 yaş altı kişilerle ilişkilere karşıyım..

    1
    0 Yorumla
  • hhemşire
    hhemşire Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yani olabilir ama kız çok çocuksu olur gibi

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu sorun olmaz bence

      Yorumla
    • hhemşire
      hhemşire
      +1 yıl

      Senin icin sorun olmadığı surece güzel.. sıkıntı olmaz

      Yorumla
  • biritanika
    biritanika Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    iki sene sonra olsa mükemmel olur

    0
    0 Yorumla
  • amatue
    amatue Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Kız 18 olsa daha iyi olur

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      reşitliği mi kastediyorsun

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sonuçta genç bir kız hem zaten ilerde reşit olcak

      Yorumla
  • duffham
    duffham Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı.

    sübyancılığa girer o bilader

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sübyancılık 15 yaşından öncesi için geçerli

      Yorumla
  • zirtapozkiz
    zirtapozkiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kız 18 olsa 50 olsan bile olur

    0
    0 Yorumla
  • Tavuk_Götü
    Tavuk_Götü Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Hiç iyi bakmıyorum sen onun abisisin

    0
    0 Yorumla
  • baydüş
    baydüş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    +1 yıl

    ben sahsen cok hos karsılamam

    0
    0 Yorumla
  • gamzezn
    gamzezn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    16 yasinda cocuk be daha.

    0
    0 Yorumla
  • _Doğukan_
    _Doğukan_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kız daha reşit değil yanlış

    0
    0 Yorumla
  • footgirl
    footgirl Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    aa ben :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ciddi misin

      Yorumla
  • Rankbuster
    Rankbuster Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Kardeşin mi diye sorarlar adama.

    0
    0 Yorumla
  • Sanat34
    Sanat34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    Gayet normal bence.

    0
    0 Yorumla
  • xArslan34
    xArslan34 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    sübyancılık

    0
    0 Yorumla
  • üye473726
    üye473726 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    tabiikide kızın reşit olması gerekiyor...

    0
    0 Yorumla
  • Kucuk_Meme_Severim
    Kucuk_Meme_Severim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kızın olgunluğuna bağlı , fiziksel ve zihinsel

    0
    0 Yorumla
  • 657657
    657657 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Normal

    0
    0 Yorumla
  • çapulcununbirii
    çapulcununbirii Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Normaaal ya bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bncede

      Yorumla
  • Iris18
    Iris18 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Koca bir hata olur

    0
    0 Yorumla
  • Kullanmam
    Kullanmam Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    yok artık

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden öyle dedin

      Yorumla
  • ты-не-моя
    ты-не-моя Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çocuk istismarı

    3
    0 Yorumla
  • bekeyece
    bekeyece Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Normal.

    0
    0 Yorumla
  • Alduino
    Alduino Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Kreşden şeçeydin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen öyle yaprsın

      Yorumla
  • Zorsis
    Zorsis Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    sübyancılık

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sübyancılığn tanımına bakmanı tavsiye ederim

      Yorumla
    • Zorsis
      Zorsis
      +1 yıl

      ne dmek istediğimi anla mantık yürüt ya da sosyal meydaya takıl

      Yorumla
  • DiyenBayan
    DiyenBayan Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Hoş bakmıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Barış5455
    Barış5455 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    18 olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • mob1905
    mob1905 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sübyen derim

    0
    0 Yorumla
  • OrtamŞart
    OrtamŞart Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    sübyancılık

    0
    0 Yorumla
  • KKJODEN
    KKJODEN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    abes

    0
    0 Yorumla
  • Ysmyi
    Ysmyi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    İyi değil

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 23 yaşında bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce 19 yaşındaki bir kız ile 30 yaşındaki erkek ilişkisi nasıl olur? 24 cevap verildi
16 yaş kızla 18 yaş erkeğin ilişkisinin olmasını nasıl yorumlarsınız? 14 cevap verildi
19 yaşındaki kız ile 29 yaşındaki erkek ilişkisi nasıl olur? 155 cevap verildi
18 yaşındaki bir kızla 31 yaşındaki erkek ilişkisi? 5 cevap verildi
22 yaşında bir kızla 19 yaşında erkeğin ilişkisi nasıl olur? 12 cevap verildi
21 yaşındaki kızla 24 yaşındaki erkeğin ilişkisi nasıl olur? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨