23 yaşında bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
benim dayımla yengem de evlenirken yengem 13 dayım 20 yaşındaymış tabi bu 40 sene evvelki olay insanlara bakarsan öl be kardeşim ben yaşın hele günümzde yaş faktörünün oldukça önemsiz olduğunu düşünüyorum şahsen çünkü herkes yaşının getirdiği olgunluğa sahip değil ya fazla ya eksik oluyor sen mutlu musun kapat kapılarını ama önce onun düşüncelerinden emin ol sana tek zarar verecek olan onun hisleri ve davranışları olacaktır millet laf arar durur bakma sen bizim insanımıza önce birbirinizi dinleyin derim ;)
50 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılTamam belki olur ama bir yere kadar olur. Cunku sen 23 yaşındasin onun dusuncelerini anlarsin ama o seni anlamaz. Hem bir sure sonra sana çocukça gelir. Her kavgada yuzume vurabilirsin bu yas farkini cocukca oldugunu... Ve evet subyanci gozuyle bakiliyor ve niyeti farkli diyorlar.
011 Yorumla
Soran+1 yıl23 yaş insana biraz da olgunluk getiriyor ne istediğini biliyosun önemli olan sevmek bnce sevince çocuksu tavırları bile sempatik gelir
- +1 yıl
İste o sempatiklik bir yere kadar oluyor ve her kavgada soz konusu oluyor. Emin ol bunu cok iyi biliyorum. Annemle babamda sizin gibi
Soran+1 yılHer insanı bir değerlendirmemek lazım insanlar sinirlendiğinde genel olarak karşı tarafı suçlama eğilimine giderler -baba anne örneğin- ama empati kurduğunda yüzüne vurmak yerine bir bakış seni anlıyrm ama beni de anla tarzında her iki tarf içinde etkili bir çözüm olabilir bide böyle düşün bide böyle düşün :D
- +1 yıl
Bana kabullendirmek zorunda degilsin ki. Ben gordugumu yaşadığımı soyledim ornek olarak tek annemle babam yok ama bu genel olarak oyle. Ki unutmaman gereken bisi var sen onu anlarsin ama o seni anlayamaz
Soran+1 yılSana kabullendirmek demek seninle aynı düşüncedeki insanlara kabullndirmek demektir naptın be kardeş 16 yaşında diye gerizekalı yaptın kızı :D
- +1 yıl
Hee birde mesela evlenme sorunu var. Sen evlenmek istersin ama o küçük. Hadi evlenmek istemiyorsun şu an diyelim. Sen en az 30 yasindan önce baba olman zor. Ve cocuklarin ergenlikleri senin 40 50 arasina gelecek ve sen ben yaslandim katlananiyorum demeye başlayacaksin. Cocuklarinla aranda cokyas olacak
- +1 yıl
Gerizekali degil senin yasina gore cocuk dusunceli
Soran+1 yılNe alakası var evlenmek istesen ailesi izin verirse hemen o yaşta evlenebilirsin olmadı 18i beklersin
- +1 yıl
Cogu aile izin vermez ki. Valla yazacak cok sey var ama yazsamda bir kilif bulacaksin cunku seviyorsun. Ama bir gun dediklerim basina gelirse aklina geleyim. Rabbim hayirlisini nasio etsin.
Soran+1 yılHer problemin bir çözümü vardr sağol yorumlarn için
- +1 yıl
Rica ederim. Senin acindan oyle ama bakalim 16 yasindaki kis acisindan da oyle mi.
Kızın yaşı henüz çok küçük. Ergenlik evresi yeni bir şekil almaya başlıyor. Duygular yoğun. Erkek bu süreci asmış ve bir takım tecrübeler edinmiştir muhakkak. Kız sevgiyi öğrenmeye çalışırken hayal kırıklığı yaşayabilir. Dikkatli olmalı, son derece dikkatli. Eğer bu durumu ailesinden birine (abla, anne) anlatırsa onaylamayacağına eminim.
00 Yorumla
+1 yılBir o kız reşit değil, reşit olsa bile arada çok yaş var biz buna halk arasında SÜBYANCIMISIN? diyoruz.
07 Yorumla- +1 yıl
"mısın?" ayrı yazılır.
Soran+1 yılsübyancılığn tanımına bakın derim
- +1 yıl
@Gayesiyokki ciddi olamazsın. Bu Türkçe öğretmenliğiniz nereden geliyor acaba?
- +1 yıl
Geçenlerde sana da Türkçe öğretirim istersen diyordun ya. Oradan aklımda kalmış. Başkalarına yapma deyip kendi aynı hatayı yapanlara lazım böyle uyarılar.
- +1 yıl
şu an mobilim bunları yazarken dikkat etmiyorum. Bana Türkçe dersi verecekken önce insanları paylaşımların da eleştirirken dikkat et senin bir açığını bulursam bu site de rahat hareket edemezsin.. tavsiyelerime kulak ver. #Gayesiyokki
- +1 yıl
@Gayesiyokki
- +1 yıl
Sitede dilediğim gibi hareket ederim. Kimsin ki sen?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
35Cevap
Benim Başıma geldiği için normal bakıyorum 3 yıl boyunca çıktık çocuktum belki ama Yaşadığım en olgun ilişkiydi herşeyiyle çok güzeldi herkes işte amacı farklıdır diyerek baktı ama hiç de öyle olmadı hala bende yeri ayrıdır YAŞ farkı Yüzünden herkes olumsuz bakabilir ama seviyorsan ya da seviyorsa Bırakma
28 Yorumla
Soran+1 yılnasıl tanıştınız çocuğun sana açılması zor olmuştur eminim :D
- +1 yıl
Benim abin dediğim çok yakın gördüğüm birine anlatmış oda bana dedi isterse dövüyüm falan dedi böyle böyle ama dedi seni kıramam yani dedi sonra bende yok abi Dövme de konuşmayalım öyle de dedim sonra 2 ay falan sadece uzaktan bakmakla yetindi ☺️ Sonra da çıktı aracıyla falan olmuyor dedi benim bugün doğum günüm seninle yeniden doğmak istiyorum dedi bende kabul ettim 😀
Soran+1 yılseviyem yeterli değil :)
Soran+1 yıltakip isteği gönderdim
+1 yıl18 yaşından küçük herkes "çocuktur" istediği kadar olgun olsun
23 yaşındaki biride yaşına yakın birileriyle ilgilenmesi en mantıklı olanı bence
aşkın yaşı saçmalığına da inanmamak lazım21 Yorumla
+1 yılBenim cok iyi anlaştığım bir kız vardı kız baya büyük gösteriyordu bende yanastim tabi sonra öğrendim benden küçük uzaklaştım aramizda bisey olmadı sadece konusma bir iki defada gördüm mahallede o kadar.
01 Yorumla
Soran+1 yılseviyosan git konuş bnce
23 yaşındaki bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın arasındaki tek ilişki abi kardeş ilişkisi olmalıdır.
56 Yorumla
Soran+1 yılniye böyle düşünüyorsun sonuçta aralarında 10 yaş fark olan bile var
Soran+1 yılilerleyen yaşlarda da sorun olabilir ona bakılırsa anlayışla herşey çözülebilr bnce önmli olan sevmek
Soran+1 yılbnce alakası yok kapitalist sistemin dayatmaları bunlar seviyorsa her yaşta seviyordur bn 16 yaşımla şimdi arasında sevgi anlamında pek bir fark görmüyrm sadece biraz daha olgunlaştım hepsi bu
Erkek gözümde sübyancıdır net. Arkadaşlarımdan böylesi çıkmaz da diyelim çıktı ilişkimi keserim.
24 Yorumla
Soran+1 yıl15 yaşından sonra birey artık genç oluyor ve sübyancılık çocuk yaşlar için kullanılan bir tabir
Soran+1 yıloy kullanmakla gelişimn ne alakası var iranda 16 yaşında oy kullanılabiliyr bunlar bir takım kurallar ve değişiebilir
bakamıyorum ; o yaşta anca abi-kardeş ilişkisi olur
21 Yorumla
Soran+1 yılpeki kardeşim
oğlan 7 yaşında sünnet olurken kız daha yeni dünyaya gelmis😛
42 Yorumla
Soran+1 yılbu kötü bişey mi aralarında daha fazla yaş farkı bulunanlar var
kız reşit değil şu an için tehlikeli reşit olsa uygun olabilirdi
01 Yorumla
Soran+1 yılya sonuçta flört aşamasındasın ilerde zaten reşit olacak
+1 yılErkegin beyni buyumemis zeka yaslari ayni problem olmaz. s
31 Yorumla
Soran+1 yılNe alakası var
Gizli Üye(30-35)+1 yıl18 yasini geçmeli aksi takdirde çocuk istismari olur kiz sana her nekadar asik olsa bile uzak dur çocuk istismarindan içeri girersen bu sefer erkek arkadaş arasin anladin sen onu.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence gayet normal sen olur dedikten sonra başkalarının ne dediği umrunda olmasın zaten onda bişey görmüşsunki düşünüyosun
11 Yorumla
Soran+1 yılondan değil çevreden çekinyrm
Kızın yaşı küçük yani normalde 6-7 yaş problem olacak bir şey değil ama 23 yaş ile 30 yaş desen olabilir di 16 yaş küçük.
10 Yorumla
+1 yılTamamen sapıklık. 16 yaşındaki bir kızla beraber olan 23 yaşındaki bir erkeğe ben erkek demem. Sapıktır o sapık!
10 Yorumlagayet normal kızlar erkeklerden daha çabuk gelişiyorlar kızların gelişimi 18de duruyormuş erkeklerin ki 24 de biyolojik olarak dolayısıyla ikiside biyolojik olarak reşit değil...
00 Yorumla23 yaşındaki bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın arasındaki tek ilişki abi kardeş ilişkisi olmalıdır.
20 Yorumla
+1 yılpedo oluyor Dogru degil kiz resit degil
suc oluyor yanlis oluyor011 Yorumla
Soran+1 yılpedo olması için çocuk olması lazım 15 yaşından büyük her kız gençtir üstelik çok da fazla yaş farkı yok bnce
- +1 yıl
üste cikma simdi kiz resit degil hemen unuttun
Soran+1 yılNe yani reşit olmayan kızla flört edilemez mi ilerde illa reşit olucak bu mudur sorun
- +1 yıl
biri resit digeri degilse bu bir sorundur
Soran+1 yılkime göre neye göre
- +1 yıl
bu böyledir
- +1 yıl
arada 7 Yas var birde o fazla Kücük anladin
ama sen nasil biliyorsan öyle yap
Soran+1 yıltöreden bahseder gibi konuştun bilimsel olarak olarak 15 yaşından büyük her erkek- kız gençtir, eskiden bu yaşlarda evlenirlerdi yakın zamanda medya bu ilişkileri çağ dışı , özgürlük gibi söylemlerle yoğun eleştirilere maruz bıraktı ama aynı medya 16 yaşında kızın aynı odada erkek arkadaşıyla tatil yapmasına bişey demiyor buda ayrı bir ironi
- +1 yıl
ben kendi düsüncemi bildirdim töreyle ilgili hic birseyde söylemedim 16 yasinda biriyle 23 yasinda birinin deger algilari farklidir bunu söylüyorum siz daha iyi bilirisiniz tabi
birsey demiyorum artik
Soran+1 yılBu böyledir dedin ya sadece törede kurallar değişmez medeni insanlarız kuralları tekrar düşünebilirz bunu diyorum üstelik o kendi yaşıtınla da bir sürü problem yaşıyorsun seven değer veren her insan ilişkiye katkı sağlar yaş bunun o kadar önünde değil diye düşünüyrm
- +1 yıl
peki
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeviyorsanız ve anlasıyrsanız gayet normal. ben 16 yaşındaydım sevgılım 26ydı.
04 Yorumla
Soran+1 yılMerak ettim nasıl tanıştnız ve ilişkinden memnun muydun?
Cevap sahibi+1 yılEvet devam ediyor sorunlar oluyor tabu ama bu yastan dolayı anlasamamazlık değildi bızımkı erkek arkadasım sorunludur bıraz:) yoksa kafalar uyusuyor
Soran+1 yıl:D nasıl tanışmıstınız
+1 yıl18 yaşının altında olmasa belki 7 yaşın bile önemi olmazdı ama sıcak bakmadım
00 Yorumla
+1 yıl16 yaşındaki kız 16 hafta sonra unutacak seni, sen de onu.
00 Yorumlakuşak çatışması yaşayabilirler. yaş farkı arttıkça düşünce yapıları arasındaki fark da artar
10 YorumlaKızın yaşı çok küçük kardeşim. En azından 18 olmalı, kızın geleceğiyle oynamamalısın bence.
00 YorumlaBence herkes kendi yaşına daha yakın kişilerle ilgilenmeli. İlişkileri daha sağlıklı olacaktır bu şekilde düşüncesindeyim.
00 Yorumla
+1 yılolmaz uygun değil o daha kucuk 18 yaşını dolmasını bekle
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılyasal yaş sınırını neden 18 koyduklarını hiç düşündün mü?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyni seyi yasadim. Kesinlikle bir problem olmuyor. Ama kizin olgun olmasi gerek en basta
05 Yorumla
Soran+1 yılPeki nasıl tanıştınız merak ettim genelde böyle durumlar çevre baskısından dolayı erkekte ilk aşamada sıkıntı olur :/
Cevap sahibi+1 yılBenim zaten hala benden 6 7 yas buyuk arkadaslarim var. Nerde tanistiginiz onemli degil. neden cevre baskisi anlamadim?
Soran+1 yılYorumlara bir bak istersen ne demek istedğimi anlarsın çoğu sübyancı gözüyle bakıyor
Cevap sahibi+1 yılBu hayata onlari umursamak icin gelmedin?
Soran+1 yılSonuçta o insanlarla etkileşim içindesin ve etkileşim süreci içinde olduğun sürece görüşlerine değer vermek zorundasın mesala seni hiç tanımadan bişey hissetsem ilk başta bu kız bana sübyancı gözüyle bakar mı ya da arkadaşları ne der diye ister istemez düşünrsün empati kur biraz ;)
+1 yılSubyancimisin sen arkadasim kız daha ergen ya
01 Yorumla
Soran+1 yılne alakası var
16 yas cocuk cocuk, boyle bir sey olmamali.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 990 cevap paylaştı.
+1 yılİyi bakmıyorum bu ilişkiye.
10 Yorumla Seks olarak bakıyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadm
+1 yılBen 30 sevgilim 18
olabiliyor00 Yorumla18 yaş altı kişilerle ilişkilere karşıyım..
10 YorumlaYani olabilir ama kız çok çocuksu olur gibi
02 Yorumla
Soran+1 yılBu sorun olmaz bence
+1 yıliki sene sonra olsa mükemmel olur
00 YorumlaKız 18 olsa daha iyi olur
03 Yorumla
Soran+1 yılreşitliği mi kastediyorsun
Soran+1 yılsonuçta genç bir kız hem zaten ilerde reşit olcak
Aşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı. sübyancılığa girer o bilader
01 Yorumla
Soran+1 yılsübyancılık 15 yaşından öncesi için geçerli
+1 yılKız 18 olsa 50 olsan bile olur
00 Yorumla
+1 yılHiç iyi bakmıyorum sen onun abisisin
00 Yorumlaben sahsen cok hos karsılamam
00 Yorumla16 yasinda cocuk be daha.
00 YorumlaKız daha reşit değil yanlış
00 Yorumlaaa ben :D
11 Yorumla
Soran+1 yılCiddi misin
+1 yılKardeşin mi diye sorarlar adama.
00 YorumlaGayet normal bence.
00 Yorumlasübyancılık
00 Yorumlatabiikide kızın reşit olması gerekiyor...
00 Yorumla
+1 yılKızın olgunluğuna bağlı , fiziksel ve zihinsel
00 YorumlaNormal
00 Yorumla
+1 yılNormaaal ya bence
01 Yorumla
Soran+1 yılbncede
Koca bir hata olur
00 Yorumlayok artık
01 Yorumla
Soran+1 yılneden öyle dedin
Çocuk istismarı
30 YorumlaNormal.
00 YorumlaKreşden şeçeydin
01 Yorumla
Soran+1 yılsen öyle yaprsın
sübyancılık
02 Yorumla
Soran+1 yılSübyancılığn tanımına bakmanı tavsiye ederim
+1 yılHoş bakmıyorum.
00 Yorumla18 olmalı.
00 YorumlaSübyen derim
00 Yorumlasübyancılık
00 Yorumlaabes
00 Yorumlaİyi değil
00 Yorumla- Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 23 yaşında bir erkekle 16 yaşındaki bir kızın ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar