kızlar sigara içen erkekmi yoksa içmeyen erkekmi?..
Sigara içen
Sigara içmeyen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bi ara psikopat bi kız arkadaşım olmuştu
ilk sigaramı o içirtmişti bana. O nun evine gitmiştim oturuyor konuşuyorduk ve şey dedi bana Psiko: canım bir sigara yak.
ben: ama ben sigara içmem ki
Psiko: içersin içersin
Ben: iyide neden
Psiko :sen gelmeden önce seni beklerken heyecandan 2 tane sigara içtim de
Ben: eeeeeeeee
Psiko: az sonra kesin tutamam kendimi. sana saldırır seni öpmeye başlarım. öpüşmeye başladığımızda koku tek taraflı olmasın. Sende yak bir tane
Ben : …………hööö
Ben şahsen kullanıyorum . Eğer kız arkadaşım da kullanıyorsa saygı duymak zorundayım . Şu da var tiryakisi değilsen bırakmak en iyisi . Eski kız arkadaşım geldi aklıma bu soruyu okuyunca . Normalde günde 1 paket içerken Onun sayesinde 3-4 tek sigaraya düşürmüştüm . Ayrılınca bu sefer 2 pakete çıktı o ayrı .
içmeyen erkek daha iyide ama erkeğede sigara yakışıyor be ayrı bi hava katıyor yani :)) Benim erkek arkadaşm bana içme diyor orasıda ayrı bir ilginç :))
Kesinlikle içmeyen.
Cevap
7Cevap
neden içen isteyelim ki bende içiyorum ama içmesem daha iyi olur
karizmatik olduğunu düşünen gerizekalılar var malesef.
Sigara içen kız arkadaşımla öpüşürken.kül tablası yalamış gibi oluyorum.Ne karizması olcak sigaranın kıl da keramet olsa G...tte çıkmaz ,misalı gibi oldu
Kültablasını öpmek ne kadar güzeldir ki.. İçmeyin la şu mereti.
Sigaradan nefret ediyorum,ama içiyorsada yapacak bişey yok,bıraksa daha iyi olur tabiki :)
fark etmez bana. ben içiyorum ama içmese daha iyi kendi sağlığı açısından :D
5 tane kız eklerse sigarayı bırakıyorum.
Risk budur!
Ben sigara içiyorum o halde hatun da içsin. Yoksa kültablasıyla öpüşüyor gibi olabiir yazık kıza :((
içmeyen dedim ama bazıları içerken o kadar karizmatik oluyorlar ki :)
Ben içmiyorum. Hatun Marlboro Touch içiyorsa olur, yoksa zor.
fark etmez :) tabi içmeyi biliyorsa içebilir:)
içmeyi bilmek ne demek açsana biraz?
ben kullandığım için tabiki içmesini isterim
Sigara içmeyen insan..
sigara içmeyen kadın ve erkek..
kokusunu sevmiyorum içmesin mümkünse.
kokmıcaksa içebilir :D
nasıl olcak o :D
Ama arada benimle yakacak deişiklik olsun diye:)
Anketin canı sıkıldı vallahi billahi tillahi.
sigaradan nefret ederim. haliyle cevap belli :)
içmesin sigara değil parfüm koksun
icmeyene iciririm -beraber kokusalım :-)
sigaradan nefret ederim eksileyende benim rüyanda görürsün en iyi cevabı :)
Bu onun tercihi
sen içiyomusun peki?
kesinlikle B.
İçmesin.
Sigara içmeyen
Farketmez.
Fark yapmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar