Kızlar, Şu boy olayını takmayın artık yetti 170 im ve çok kısa değilim?

Kızların boy olayına takılmasına sinir oluyorum malum yen nesil birde çok uzun ben 170 im ki bence erkek için orta bir boy (uzun demedim dikkat orta bir boy ama kısa asla değil ) ama nedense kızların hepsi kısa gözüyle bakıp 1-0 yenik başlıyosun bir ilşkiye heleki boyu 165 flnsa kızın yandın yandın senden kısa ama yine seni istemiyo :((( 158 kız bile 180 lik erkeklerde gözü artık şunu bırakın herkes 180 ve üstü erkek isteyecekse afedersin ama 170 boyunda ben kime bakıcam yani benim için ideal olması için kaç boyunda kız olması lazım ben anlamadım? ya da hep uzun boylu erkekler tarafından begenilmemiş işte mecburen artık biri olsun diye bakınan kızmı bana gelicek yok wlla istemem
Kızlar, Şu boy olayını takmayın artık yetti 170 im ve çok kısa değilim?
Cevapla