Boyum 160'da kaldı. Uzun kızları görünce üzülüyorum. Kısa mıyım?

160 da kaldım ya uzun kızları görünce üzülüyorum.
Boyum 160'da kaldı. Uzun kızları görünce üzülüyorum. Kısa mıyım?
Cevapla