Sadece 4 defa buluştuk. Arkadaşlarım içerisinde en çok onla zaman geçirmekten keyif aldığımı belirttim, ve onlayken eğleniyordumda, çocukda keyif alıyordu, çok heveslendiğim bir plan kurduk, söz verdi ama ekti ve haber bile etmedi, tavır yaptığımda ise özür dilemek yerine "senin hayatındaki yerim ne" diye sordu? bende cevap verme gereksinimi duymadığımı söyleyince sadece "peki" dedi.
Bu çocuk ne yapmaya çalışıyor? Bu erkek dilinde kızım beni hayatında istemiyorsan tribinle nazınla uğraştırma anlamına mı geliyor? yani kolaya mı kaçıyor?
Bu çocuk ne yapmaya çalışıyor? Bu erkek dilinde kızım beni hayatında istemiyorsan tribinle nazınla uğraştırma anlamına mı geliyor? yani kolaya mı kaçıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar