Kızlar Yardım Edin Lütfen.. Bazı Erkekler İstediği Birşey Olmayınca Neden Farklı Davranır?

Soruya Erkeklerde cevap verebilir ama doğru ve mantıklı dürüst cevaplar bekliyorum lütfen.. Bir erkek neden istediği herhangi birşey olmayınca negatif davranırki? Mesela, facebook, twitter ya da whatsap.. Bunlardan birini istediğinde , burada konuşalım dediğinde, daha yeni tanışmışken karşısındaki kızı da anlaması gerekmez mi.. Hem ne bu acele yangından mal mı kaçırıyoruz, iki insanın, tavrına duruşuna, saygına anlayışına göre zaten belirir nerden nasıl konuşucağı öyle değil mi.. Yani insanlar birbirine saygı duymazsa, her an yapay bir şekilde istediği olmayınca böyle kötü davranırsa nasıl olur ki iletişim.. Yok mu aklı başında , aynı kanıya vardığımız böyle düşünen..
Kızlar Yardım Edin Lütfen.. Bazı Erkekler İstediği Birşey Olmayınca Neden Farklı Davranır?
Cevapla