Erkek arkadaşımla yaş farkı yüzünden ayrıldık. Ailesi istemiyor. Ne yapabiliriz?

erkek arkadaşımla tanıştığımızda bana yaşını fazla söyledi.daha sonra benden 6 yaş küçük olduğunu itiraf etti.ben çoktan aşık olmuştum.ilşkimizde bana hep soğukban davrandı.benden uzaklaşmak istedi ama her seferinde başaramadı.bu sefer ben soğuk durmaya başladım aramadım tellerimi kapattım yine olmadı başaramadık.sonunda o karar verdi ve mesajlarıma tellerime çıkmadı yapacak bişeyim kalmadı ve ayrıldık.40 gün sonra gece onu ozelden aradım.ama sanki açık aramışım gibi hemen geri döndü sen beni aradın dedi.biliyorum özlemişti ve bekliyordu.şimdi ara ara konuşuyoruz.kafam karışık ailem kabul etmez diyor.seviyorum diyor ama evlilik içinde adım atmıyor.napabilrim lütfen yardımcı olun..
Güncellemeler
+1 yıl
ikimizde ne yapacağımız bilmiyoruz
Erkek arkadaşımla yaş farkı yüzünden ayrıldık. Ailesi istemiyor. Ne yapabiliriz?
Cevapla