erkek arkadaşımla tanıştığımızda bana yaşını fazla söyledi.daha sonra benden 6 yaş küçük olduğunu itiraf etti.ben çoktan aşık olmuştum.ilşkimizde bana hep soğukban davrandı.benden uzaklaşmak istedi ama her seferinde başaramadı.bu sefer ben soğuk durmaya başladım aramadım tellerimi kapattım yine olmadı başaramadık.sonunda o karar verdi ve mesajlarıma tellerime çıkmadı yapacak bişeyim kalmadı ve ayrıldık.40 gün sonra gece onu ozelden aradım.ama sanki açık aramışım gibi hemen geri döndü sen beni aradın dedi.biliyorum özlemişti ve bekliyordu.şimdi ara ara konuşuyoruz.kafam karışık ailem kabul etmez diyor.seviyorum diyor ama evlilik içinde adım atmıyor.napabilrim lütfen yardımcı olun..
Güncellemeler
+1 yıl
ikimizde ne yapacağımız bilmiyoruz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar