Güncellemeler
+1 yıl
Edit:Konuyuda o acmiyor selam naber iyi ahahabah muhabbet bu.
ne denir bilemedim ki. c. ikinizde de suc var bence tek taraflı değil senin konuşman kıı sarmıyor olabilir o da gecistiriyodur haliyle. ya da bu mustafa bunun ruh ikizi iyi anlasıyolar :D :D
demekki konu açamıyosun ya da bişey anlatıyosun saçma geliyo ona bir şeyler sor öyle cevap yazacaktır
Kardesım o kız yakında senden ayrılmakta ıstıcek haberın olsun..
Cevap
4Cevap
Demekki senin muhabbetinde sarmıyor
Kız haklı beyler dağılın.. :p
Seni umursamıyo bile.
kız mal
Kiz hakli
Kız haklı.
Kız haklı.
sen haklısın
Sen haklısın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar