AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
Eşim olduğunda ben hastayken yemek yapsa yeterli. Onun dışında hiç önemi yok çünkü ben kendi ellerimle yapıp yedirmek isterim...
Her zaman değil ama arada bir yapsa iyi olur :) mutfakta iyi olan erkekler güzeldir
yapmayı severim..yaparım da..
kılıbıklık yemek yapmakla ölçülmez!
KIzlara sorulan bir soruya 23 erkeğin cevap vermesi ne acı bir ironidir.
çok hoşlanırım, yemek yapabilen erkeği daha karizmatik ve çekici yapıyor
+1
Ben yemek yaparım, eğer eşim olursa ona yardım da ederim, hayat müşterektir.
Mükemmel yemekler yaparım ve şu ana kadar beyenmeyen olmadı ;)
arkadaşım yemek yapan erkeği seven bu kadar kadın varda niye biri bile bana denk gelmio oysaki süper yemek yapar cokta güzel attlılar yapıyorum bn çok şanssızım galiba
kesinlikle hayıırrr.. sevgilisine eşine yardım etmiş bundan daha güzel şey ne olabilir kii ;)
Evet. Ama hergün hergün değil. Öyle arada bir tadımlık yapıcak :)
yemek yapan birini bulsam direk evlenirim ben :D çok tatlı bencee
İyi yemek yaparım. Her yemeğe 41 kusur bulan babam bile beğenmiştir yaptığım yemekleri :))
Hoş yani yapmasıda şart değil yapmayı bilmeyebilir sevmeyebilir ona kalmış
değişik bir yaklaşım
Mutfak kadınlarındır. Eğer gelenekçi bir aileden geliyorsa hiç şansın olmaz.
memnun olurlar sanırım. ben hiç anlamam gerçi. memnun olmasınlar
elimden her türlü ev işi gelir, hatta ben var ken hanımlar iş yapmaz :)
on numara yumurta melemen yaparım bide çay demlerım
hele hele öğrenci evinde kız arkadaslarımız yemek yapınca ... =) cok guzel oluyo ya =)
hayır yemeğe yardım eden erkeklerden hoslanır bence:)
her daim. iyi salata yapılır.
evleneceğim kadın bana bir tas yemek yapamıyorsa bitmiştir.
mantı haric her yemeği yaparım ama öyle bir ayrıcalık görmedim
bu soru 100 kere soruldu 100 kerede kızlar hoşlandıklarını söyledi hala soruyosun ya
Yanına bir de bulaşıkları yıkarsa taparım ben ona.
kardeşim yemek yaparken işler nerelere gidiyor... kızlar yemek yapan erkekleri çok seviyor.
oyle birini goster hemen evleyim :)
ben v arım :p
yalniz ben hic yemek yapmam anlasalim ilk basta :)
o zaman sansına küs. Kalbe giden yol mideden gecer. iyi şanslar :p
tamam iste benim de oyle:) sana da bol sans:p
silent senn burda ( zamanla ben sana öğretirim) demen gerekiyordu galiba:D
iyi de sen" yapmam" dedikten sonra ogretirim kelimesinin orada ne işi var?
bilmem deseydin olabilirdi. ama yapmam cok kaba
Buyrun benimi çağırdınız :)
tamam ya birlikte yapariz, ama ben esime 'yardim' ediyorumu kesinlikle kabul etmem, 'paylasim'dir bunun adi yardim değil. baya bi femisnitimdir ona gore:)
O zaman hakları gözetecen. asla "yapmam" demiyeceksin. paylaşacaksan duvara civi cakmayı da ögreneceksin. elektrik kablolarını kesmeyi de. Televizyonu calıştırmayı da. Yani teknik olan şeyleri de paylaşıcaksın. agır birşey kaldırırken %40 yardım edicen di mi? paylaşım.
babam elektikci zaten anlarim ben o islerden sorun değil, civi cakmak mi ? odamin boyasini ben yaptim, hafife alma olum kadinlari :)
Boya birşey mi sence? kadının boya yapması daha estetiktir. boyayla ölcme. hafife? kendini fazla üstün görme bosuna. en kral feministim diyenler bile o kadar kitap yazanlar bile yalan olmuşken feminizmin anlamını ögren oyle geliver
hahah cok komiksin ben sadece boya isini ornek verdim, oyle erkekler varki en ufak seyde hemen anasinin etegine saklanir. oyle erkekler varki bi kadinin yuregi kadar olamaz
niye kestirip atsınlar . işleri kolaylaşıyo hem . ben haftada 2 kere kız kankalarıma yemek yapmaya gidiyorum .d
hemde nasıl hoşlanır kızlar yeterki elini bişeye sürmesin
yapsın valla ne güzel çok hoşuma gider şahsen
sen zaten oturmaya gelmişin dünyaya
evet yaycam g.tümü oturcam
Kısaca candır diyorum nokta
Onun yerıne beraber yapsak bence daha guzel :)
sevgililerin beraber yemek yapması zevkli olur
Ağzından bal damlıyor :)
Ev işi yapsın yemeği ben yaparım.
çok mutlu olurum:))cok dıkkat ceker
gerekirse kek vs. börük bile yaparım nan.
Hoslanirim, hemde çok..
+1
erkek mutfağa geçmeyecek abi.
24 saat gecmez tabi.
yemek yapan erkek 1 adım öndedir.
:D
neden hep 1 adım gerideyim :p
@silent belki de yanlış kaseyi takip ettiğinden olmasın :D
Öyle bi adam varsa benimkine de öğretsin :D
yemek tarifleri kitabı al ona dogum gununde
Okumaz ki adam tembel :D
yok artık :p eve kole alıyor yani yandın
Hiç sormayın yaa :D Ama çok iyi temizlik yapıyo o iyi :D Toza alarjim var diye ev işi yaptırmıyo o yönü iyi .d
aa super merdivenleri falan da sildir :p cam mam en iyisi. sevgi nelere kadir.
:D Cam sildirdim 2-3 kere bi de yer süpürüp silmesi çok iyi :D ah bi de sakar olmasa benim aşkım :D
iyi bulmuşsun be. adam anlayışlı. toz moz bırakmıyor. ne kadar dayanır acaba
4senedir iyi dayandı valla .d
harbiden de :p 4 yıl az buz degil. evlenince bunları cektirir sana emin ol
Deme öyle deme :D
tamam demedim
Sağol .d
hoşlanır hele de boğazına düşkünse..
eşinizde yemek yapabiliyormu peki ?
yapabiliyor ama yapmaz çok nadir hasta olursam yada özel günlerde yılda 2-3 kere..
olsun işte önemli olan günlerde yapıyor ya önemli olanda o :)
haklısın fazlası sıkar rollerin degişmesine gerek yok :)
erkekte sevdiğim yeteneklerden biridir.:)
sagol
+1
Yemek yapamayan erkeği almam.
wuuuuu
+1
tembel :)
yok ben başka bişeydi diye hatırlıyorum.
nan polis dememişmiydin.
temiz hava bende kafa yapıyor galiba. hımmmm demek ıssız adam filminden etkilendin. yuh beaaaa
hey allahım yaaaaa tamam kapat kapat. acmayalım bu konuyu. hay agzıma edem nerden actım
evet ben bitirdim pişman değilim gene olsa gene yaparım. ama sen dur bi daha aç konuyu ucan tekme atacam sana :)
Ben severim yemek yapan erkekleri :)
:D
yapsa çok iyi olur valla nye hoşlanmym :)
Bence cok hos. Etkileyici..
wuhuuuu bi adım önde gelir.
Gerektğinde yemek de yapsın bulaşıkta yıkasın
yemek yaparım ;) güzel yaparım hem öyle bi ysaparım parmaklarını yersin :))
hangi yemekleri yapabiliyorsun?
ivet, hoşlanırım; en azından bu yönünden.
Evet Bitane istiyorum o erkekten :D
+1
brokoli çorbası yapsın misal .
desene iyikine aşçı olmuşum :)
öylesini bulsam bırakmam :D
birlikte yemek yapmak zevklidir
Ben hoşlanırım şahsen :)
+1
kıvrak popoluysa dadından yenmez.
Napcan Adam yemek Yaparken Arkasına Geçip Poposunu mu izlicen : )
bystar +1 :D
keşke öyle bir sevgilim olsa
hoşlanır sadakati somutlaştırır
büyük bir + dır.
:)
sanada büyük + :)
Tabi asci gibi olmadigi surece cok hosuma giderrr
Mutfağıda dağıtmıyorsa süper:)
Evet, hoşlanır.
Hepsimi hoşlanır :D