Herkes çok sessiz olduğumu söylüyor

Ne yani , sessizsem sessizim batıyor mu ? Bıktım artık ya herkes o çok sessiz diyo ya.Ne alıp veremedikleri var.Evet sessizim konuşmak istemiyorum.Yerine görede konuşurum aşırıda sessiz değilim ama abarttılar da abarttılar ya :S Psikolojim bozuldu ya off :(:( Bana yardımcı olabilir misiniz ? Dicektim ama nasıl olucaksınız ki ?:S
Herkes çok sessiz olduğumu söylüyor
Cevapla