Sessiz olduğum için herkes bana sinsi diyo?

sessiz içine kapanık olduğum olduğum için sınıftaki çoğu kişi bana sinsi , şeytan , sessizler kötü olur , sessizlerden uzak durcaksınız diye kelimeler diyolar yüzüme karşı yanımda herkesin içinde ben onlara hiç bişey yapmıyorum kötü bişeyde demiyorum bide çirkef diyolar ama kimseyle kavga etmiyorum çoğu kişiyle konuşmuyorum ağzımdan şuana kadar onlara karşı kötü bir laf çıkmadı bile bana söylediklerinde ağzımı bile açmıyorum öyle dediklerinde ağlamıcam diye kendimi zor tutuyorum eve gidince sürekli ağlıyorum neden kimse beni sevmiyo neden herkes bana böyle davranıyor
Sessiz olduğum için herkes bana sinsi diyo?
Cevapla