Sevdigin birinden vazgecmek zorundaysan vazmi gecmeli son kez mücadele etmeye degermi sizi birakan biri? degermii?

vazgecmek cok zor bintane soru isaretleri olur birtürlü isin icinden cikamamak ve sorunun cevabini bulamamak cok yorucu en kötüsüde sanal ask olmasi bir nevi platonik iste cok kötü tam gecti derken 11 ay gecti ilk baslarda iyiydim ya da nebiliyim ben öyle sanmisim simdi cok özlüyorum evet tuhaf bisey insan hic görmedigi birtine nasil asik olur cok sacma gelirdi bana eskiden taaki onu bulana kadar tesadüffen cikti karsima ve ellerimden kayip gitmesi canimi yakan üstelik hic görmedim simdi gitsem y<anina iste o kiz benim demek geliyor icimden fakat gercekten yürek istiyor hemde cok büyük bir yürek kendime kiziyorum sonra degermi diye soruyorum ya birkez görmeye gidecegim allah kahretsin gururum izin vermiyor ya da ömür boyu icimde kalacak sizce neyapabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
hadi kizlar herkezden yorum bekliyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
kizlarrrrrrrrrrrr neolur sizde yazin cok kararsiz kaldim
Sevdigin birinden vazgecmek zorundaysan vazmi gecmeli son kez mücadele etmeye degermi sizi birakan biri? degermii?
Cevapla