tam rezillik :D:D
Ekşi sözlükten biri?
tam rezillik :D:D
kadınların artık
Kasa değil de Zekaya göre eş seçmelerini görmek çok sevindirici
Ekşi deki bütün enrty leri ni okudum ve kanaatim o yönde :)
:))))
Kasa gore de sevgili arayan kadinlar cok. Zaten kendileri de seksi kadinlar oluyorlar
Kolay değil ekşide yazar olmak. En az 2 3 yıl beklersin yazarlık için
Cevap
6Cevap
Tehlikeli sularda yüzüyorsun :)
Neden :)
olsun zaten evlenme teklifi edicem başka işim yok :D
Demirden korkan trene binmez, hücuuum ;)
eksici olunca noluyo ya. s
Oranın kafası güzel :D
seninde güzel gibi :Ddd git tanıs zor mu.
Evet zor ki yardım istedim :D
ekşi demişken uzun süredir okumuyordum iyi oldu
Ekşi ci herifin Hayır gelmez :/
Neden?
Ekşi ci ler top oluyor
Ben ekşide yazarım
ekşide kıza hiç rastlamadım ama üye olucaksanda öyle hemen üye olamıyorsun çok uzun zaman beklemen lazım ben 5 6 ay bekledim.
:) ona ulaşmanın bir yolu yok şimdilik yani
malesef :)
O benim l*n :/
Kesin :)
Buldun mu ya
Tanımıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar