Sürekli aynı kızla bakışan erkek, neden arkadaşlarıyla gülüşür?

Kızla bakışıp sonra kız geçtikten sonra neden arkadaşıyla gülüşüyor?

Eğer bu bilgi önemliyse bildireyim. Gayet güzel ve alımlı bir bayanım. Kendi çapımda akıllı biriyim ve karakter olarak sevilirim beni tanıyanlar tarafından. Mütevazi efendi bir kızım. Dışarıdan soğuk bir görüntüm olabilir bundan pek emin değilim.
Aklıma gelenler bunlar..

Bütün olasılıkları öğrenmek istiyorum! Aklınıza ne geliyorsa söyleyin ama ciddi kalın lütfen!
Sürekli aynı kızla bakışan erkek, neden arkadaşlarıyla gülüşür?
Cevapla