AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
152Cevap
Vermem kesinlikle kimseye ne kadar tanisada aradan iki yıl geçmesi şart
Aynı benim kafadansın ;)
Güzelmiş :)
aramızda bir samimiyet yoksa bir kızın hemen tlf numarasını istemeye cesaret edemem :D
Yani öylesi daha iyi :D
tabi ki hem tersleme ihtimali yüksek hem de yanlış anlaşılırım :D
Aynen aceleye gerek yok :)
Güven önemli yoksa versen ne olur vermesen ne olur.
Aynen öyle :)
hal hatrını sormak için,
ulen üni okuyosunuzda boş okuyonuz nasıl üniye aldılar seni.
Bilmiyorum nasıl aldılar? ;)
Tanımadan direk numara istenmez verme.. Aranızda muhabbet olsa neyse
Haklısın.
bir telefon numarasından kim ne zarar verebilir ver gitsin
Devir kötü çok erken değil mi? ..
seni tanımak için ister herhalde yoksa numarana bakıp bakıp ağlayacak hali yok
Belli olmaz ki tanımıyorum
insanlar konuşa konuşa hayvanlar koklaşa koklaşa anlaşırmış kapiş
Telefon numarası istemek özel bir durum
demek ki sen çocuktan elektrik alamamışsın
Hayır tam tersi aslında
o zaman neden vermedin bacım
Çok sebep var aslında. Benim hakkımda ne düşünecek artı ben tanımıyorum bile hiç bir zaman numaramı vermedim bu şekilde. Başıma bu tarz değilde bir şey gelmişti. En yakın kız arkadaşım vardı şimdi değil tabi o başka bir erkeğe vermişti haberim olmadan niyeti kötü değildi ama bana sormadan böyle bir şey yapması arkadasligimizi bozdu
tanısmak ıstıyor ıste hoslanmıs verme numarayı ama tanıs
Zaten numaramı vermedim de çok erken pek muhabbette olmadı
ufaktan tanıs sonra verırsın numaranı
Bilmiyorum
numarandan sana nasıl zarar verebılır engellersın olur bıter
Şaşırdım sonuçta hiç bir muhabbet yok :/
hoşlanmış
Nie isticek seni gordu begendi tanismak icin ver ona bu şansı bence iyi birine benziyosa tabi.
Çok erken..
Ama bise olmaz.
Bilmem. .
Ver sen
Yok istemiyorum
Erkek olduğum için weririm... Guwe hissi warsa wrrirsin
Peki
Numara bu ya takıntılıyım bide ben her turlu insan var vermem numara önemli
Bence de. En iyisini yapıyorsun :)
Hayır önce bir tanışın zaten aynı ortamda bulunuyosunuz. Acele etme beklesin
Ben de öyle yapıyorum canım :)
Hoşlandıysam veririm :)
: D
Çok yeni ise erkendir. Gerek yok.
Evet. Bence de.
Gotunu bile verenler var ne diosn sen. d
Vermem. Tabiki
Öyle iyi yapıyorsun
Tanıdıklarımın bile çoğuna numaramı vermiyorum
Herkese verilmez zaten :) numara yani :Dddd
Bende öyleyim
Ben olsam vermem ya da yanlis numara veririm arasin dursun ben diye
İyi fikir :D
Ehh yani)))
burada vermem diyenler yalanci. 5 dkda numarasinu aldigim var
Hmm 5 dk çok uzun ya 1 dk da numarasını alan var :D
hayır vermem tabii ki
Iyi yapıyorsun :)
Veririm öyle takıntım yok benim.
Hmm
verme kızım s. kecek seni ondan istiyor
Yok artık
Ks klasigi! Burdan kasiyo watsaptan konussakya :D
:)) bilmiyordum ben de
Sakın verme gerek yok bence.
Öyle yaptım canım ;)
vermem. Ayip namahrem var :)
: D
Güven veriyorsa verebilirim
Hmm yeni ama :)
Ne sebepten istiyor sence?
Konuşmak içindir de ne bileyim çok erken
O zaman verme
Vermedim zaten :)
telefon numaram o kadar çok kişi de var ki...
Nasıl yani izinsiz habersiz mi?
Peşin alınmış izin diyelim.
;) anladım
Hayr asla kalbim istesede beynim engel oluyooo
Bende de o var işte :)
En güzwli
Tanımadığıma niye numaramı veriyim
Yeni tanıdığın
Ben erkek halimle vermem numarami sacmalama yani
Vermedim numaramı merak etme :)
bazen o guveni verdyse
Hmm anladım ;)
:)))))
olabilir zaman çok kısa
Hmm erkekler için kolay
hiçte kolay değil iyi birini bulmak karekteri düzgün
Aynen öyle:)
bakarsın düzgün karekter sahibise oğle arası bir çay içersin
Bilmiyorum :)
bakarsın eli ayağı düzgünse problem yok baktın biraz ferik kalkar gidersin zorla değil bu işler
Tabi ama insan şaşırıyor bir anda olunca
gönülbu kısmet nasip işi
Orası öyle haklısın :)
yanlış değil kalabakıl bir ortamda çay için
Bunu ben diyemem herhalde :)
yok sana gelir durumu sorar önce numara felan sakın verme şurda çay molası verecektim de gerisini ona bırak ortaya çıkar durum yavaş yavaş
Gözünün içine bakıp istemiyorum dedim ilk bir şaşırdı durdu sonra neden dedi ben de tercihlerin sebebi olmaz istememek istemem benim hakkım dedim. Bir daha çay içme teklifini yapmaz zaten
yani birazda saba bağlı bir durum müsait değilsen
Yani ;)
ben zamanında biz kız gördüm içim cız etmişti numarasın tespit ettim bayan arkadaşlardan bir bakın büsaitmi durumu dedim düşünmüyorum bu aralar böyle birşeyler demişti saygı gösterdim
İyi yaptın saygı duymak lazım ama herkes senin gibi değil ;)
zorla güzellik olmaz kimse kimseyi sevmek zorunda değil arkadaş kalmak iyidir
Aynen haklısın ;)
rahet gördüğün karekter sahbi insanla çay içmeni öneririm bak ben neler görüyorum bir bilsen adam evli 2 çocuğu var milletin kadınıyla paso kendi hanımına ve çocuklarını zaman ayırdığını sanmıyorum oyüzden bu erkek milletine fazla güvenme kefili olacak ailesi sonra değişir iş
Çok haklısın. Ben ayağımı her zaman sağlam basarım da :)
bastırmazlar hele hocaların durumunu anlatsam gülersin
Gülmeye ihtiyacım var merak ettim anlatsana ;)
özele gel
Burada yazılacak gibi değil mi ;)
yok laf söz olur baksan burdakilerin yüzde 80 oranına
Dedikodu mu oluyor bu site de :)
ağza düşeriz
Gizli ol sen de o zaman :)
hayır şeffam adamöımdır ben
Ben değilim :/
yapacak bişey yok
Tanımadığım erkeklere vermem kızlara veririm :P
:D detayı da oku bir zahmet olacak amaa
Okudum alt tarafını :D bir tek spor gazetesinin detaylarını okurum :D :D
Yaaa yapma bunu ama :D
Tabi canıım bu kadar xper nerden geliyo sandın sen :D okumakla olmuyo :P böö
Bide gizli sormuş hiçte okumam :D açılda gel :D
:/ havaya bak sen ya tamam cevaplama sen
Bende güven sağlamayan hiç kimse alamaz.
Peki
Konuşmak için ister niye isteyecek başka.
Daha çok erken
Senden hoşlanıyorsa nasıl iletişim kuracak dumanla mı haberleşeceksiniz?
Mektup iyi olur :)
Oooovvv nostalji tutkunu. Alırım bir dal :))
Daha samimi geliyor :)
Senin gibi pek kalmadı dünyada. bir an önce seni de koruma altına almalıyız. Adresini ver ilgili yerleri arayıp haber vereyim :)
Abartma ya :)) bana doğal ve samimi geliyor ve daha heyecanlı oluyor okurken.
Heee bide saklıyacan çıkarıp çıkarıp tekrar okuyacan :) Oysa mesaj öyle mi ne kadar da olsa teknolojinin soğukluğu var demi :)
Şu ana kadar 143 tane mektuplarım var hala saklarım. Okurum bazen hem gülerim hem hüzünlenirim. Günlük te tutuyorum. Gerçekten bunlar daha güzel ve doğal. ;)
Afferim kız en güzeli aslında :) Öfkeyle mektup yazıp yanlışlıkla postaya vermezsin. Duygularını daha iyi düşünüp kağıda dökersin. Ama bu devirde kim oturacakta uğraşıp mektup yazacak değilmi. Tek kullanımlık herşeyimiz. Aşklarımız, sadakatimiz, arkadaşlarımız. Daldırdın derinlere bak yine
Aynen öyle diyecek lafım yok inan ki ;)
Bilmem o anki psişiğime bskar ;-) :D
Fhjfbjdvh
Nerenizle güldünüz :( :) :D
Picture
Memnun oldum... Bende AHMET ;) :)
vermem. güvenmedigim akrabama bile veermem.
En iyisini yapıyorsun :)
yani..
Hayır numaramı vermem
Peki ;)
:) :)
İyice tanimadan veya güvenmeden vermemm
Doğru ve emin olmak lazım :)
Tabiki ne var bunda basit bişey diyenler var :) vermem numarani degistrmeye uğraş sonraa
Aynen canım ;)
Salaklığıma geldiyse veriyorum
Hadi ya :D
bana vermedin mesela @sibelsibel1
Vermem, sizde tanimadan vermeyin.
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Hayir veremem numarami.
Teşekkürler
Tanımıyosam vermem tabi
Tabi bence de :)
güven hissedersem veririm
Hisler her zaman doğru cikamayabiliyor
Verince ne zarari oluyor da sanki. Veririm nolcak
Erkek için kolay. .
Ne alakası var ki. Telefonu erkek verince farklı kız verince farklımı oluyor
Olmaması gerekiyor ama olan bir şeyi söyledim. .
Noluyor işte bilmek istediğim için sordum
Cinsiyet farkı var. Erkek yapınca normal karşılanıyor toplumda kız yapınca farklı
Toplumun kadına bakışından öte...
Yeni tanıştığın sevdiğin birine telefonunu vermenin zararı ne oluyor
Ben çok hoslandigim halde reddettim sırf bu anlayış yüzünden
Vereceğin numara bir kişiye topluma değil ki?
Öyle ama yapamıyorum
Tuhaf
Evet
Sanki dötünü veriyosun. Neyse aman napıyosanız yapın sizde haklısız türk erkeği kadar p. ç insan mı var
Aynen çoğu öyle biliyoruz
Ne denir ki..
Vermiycem diyen ablamiz bunu açıklamış zaten :D
: D ilahi
verme biraz tanı sonra ver
Numaramı vermedim zaten :)
iyi yapmışşsın :)
telefonu bırak, skype da bile eklemem
Oha :\
@sametiedi oyle herkese verince de bir bakıyorsun adam anadan dogma vaziyette sana skypedan görüntülü gönderiyor..
Alcaklar
Öyle resim atanlara dedim iste
Alaycı bir tavrı varsa verme
Alaycı değildi yine de numaramı vermedim
Ne için istedigine bağlı.
Niyeti önemli de güvenmek de önemli
Güvenden çok niyet önemli
Niyeti bilmek için güven önemli işte
Peki.
Telefon numarani verirmisin msjla
Hayır
😇 anladın mı şimdi?
Anladım
Selametle kal 🙋
Bende vermem kolay kolay
İyi yapıyorsun :)
:))
Devlet sırrı mi:)
Önce bir tanışır insan ya selam verrir falan :)
Onlar var zaten ;)
Hee o zaman çok sıkıntı değil ya arkadaşlıgı ilerletmek istemiş bende isterm yani:)
Peki :)
Hayır, öyle herkes bilmez numaramı.
En güzeli :)
güzelse neden olmasın:)
Peki :) sen ister miydin
YA normal şartlarda istemem zira ayılık olur... Ama tabi tüm şartlar uygunsa ve bir bahanem de varsa ayılık yapmaya değer:)
Anladım teşekkür ederim :)
Ben hemen vermem şahsen
En iyisi canım :)
:))
Konuşmak için istemiş ama erken bence
Bilmiyorum :)
Tanışmak için olmasın
Öyle :)
Telden değilde sanaldan ulaşmaya çalışırım
O da yok diyelim
o zaman gerçekten ulaşmak istediğim biriyse telefon numarasını isterim
Anladım. Teşekkürler
Ben bile vermem kızları pek sanmıyorum.
En iyisini yapıyorsun
Biriyle iddiaya girmiş bile olabilir
Bilmiyorum olabilir
Kanka tanışmak için istemiş olmasın
Kanka :D