AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
152Cevap
Iyice tanımadan vermem
Doğrusunu yapıyorsun :)
Beğendiysen ver gitsin
Ne alakası var. Hoslansam bile numaramı vermedim
Zaten oraya kız düşürmek için gidiyo erkekler:))
Saçma yani böyle düşüncesi varsa
Konuşmuşluğunuz yoksa neden istesin ki yani:)
Sadece Günaydın Merhaba o kadar zaten bir hafta oluyor
Kızın güzelliğine bağlı
Erkekler numara veriyor bunu anladık :)
Herkese değil tabi :)
vermemelisin... kolay lokma olma
Numaramı vermedim zaten
;)...
Veririm kafam kırık :/ buraya da yazmıştım
Neden?
Ne biliyim ararlar gizliden iki dalga geçerler eğlenirim diye
Saçmalama ya kafan güzel mi :)
Veriyorum yaz 0500 500 50 50
: D
:-)
muhabbetim yoksa telimi vermem de istemem de.
Beklediğim cevap :)
Veririm verdim aynı gün yattık
: d hehe
Veririm
Daha kız sapıkla karşılaşmadım
Var patron o da var 😊
@Yakoo85 bana denk gelmedi , gelmemeli :D
😂😂😂
:)) detayı okumadın galiba :D
Okumadım :D
Okur musun rica ediyorum :D
Senin yerinde olsam vermem :)
Peki :)
Hic konusmadiysan verme ya da guven veriuosa ver
Yıllarca tanıdığın insana güvenemezken bu çok zor
O zaman vermicen
Tamam
Onun malliğına ver :))
Tamam ;)
Evet veririm ne olacakiiii😊
Bilmem :)
Ence güven. Olması gerekiyor ilk sınav😊
Çok erken :)
Erken olacakki senin ona güven digini anlayabilsinn artı ondan sonra zaten ne nasıl olduğunu. Daha kolay anlarsın onuu😊
Bilmiyorum reddettim bir kere vermedim numaramı. Bakamiyorum bile.
Hayırlısı olsun..
Amin
senden hoşlanmış tanışmak istiyor :)
Bir hafta da. .
ilk görüşte aşk diye de bişi var :)
İlk görüşte aşk yoktur sadece öyle olduğunu sanıyordur. ( bana göre )
ver numaranı dene bakalım var mı yok mu :) test etmiş olursun
:)) maalesef
sanki ben istemişim gibi oldu :D sen bilirsin o zaman hayırlısı
:)) yok ya kusura bakma. Teşekkürler
estagfurullah :) karar senin tabii
Ben verirdim ama sen verme
Numaramı vermedim zaten
Niyet belli bacim ver sende kurtul bizde
Saçmalama istersen
Bu soruyu sorduna göre verdin :)
Hayır
Hıhı tamam :)
İnanma :)
İnanmadım üniversite desin vermişsin dir bence :)
Ne alaka kurdun? Üniversite okuduğum için numara mı vermek zorunda mıyım?
Yok da bu soruyu sordun bence numaranı verdin pişman oldun
Aslında merak ettiğim numaramı neden istediği. Erkekler ilk hafta tanıştığı kişiden numarasını ister mi? Numaramı vermedim hoşlansam bile
Sen le güzel bir ilişki olur yani çift olarak böyle bir düşüncen varsa güzel düşünüyosun bence iyi sen tanı acele etme o seni belki kacır Mamak için yapmıştır belki daha farklı düşünmş tür
Bilmiyorum ki zamana bırakmak en iyisi :)
Hangi Üniversitesi desin
Marmara uni
Hukuk damı sın
Hayır da niye hukuk dedin :) ?
Gelde marmara uni de arkadaşlara soruyorum genelde hukuk e senin bölüm ne
Bölüm söylemeyeyim de fakülteyi söyleyebilirim eğitim fakültesi :)
Türkçe tarih PDR BESYO varda var :) bir söle sene ya belki aynı bölüm deyiz dir
Sen soylesene merak ettim :)
Önce bayanlar :)
Aynı sınıftaysak olmaz :)
Sanmıyorum merak etme değiliz emin ol
:))
İsminney merak ettim senin için sıkıntı yoksa bir söle sene
Ne yapıcan ya ;)
Merak ettim
Merak iyi değil :)
Sen kız görünümlü erkeksin anlaşıldı
İsmimi söylemedim diye erkek mi oldum :)
Yok son yazdığın şeyden dolayı dedim
Aynı okuldayiz ve beni tanıyor olma ihtimalin var sonuçta
Eminim tanımıyorum tanısam amfide yanına gelirdim sabah
İsmim Zeynep ..
Tanışmıyoruz bir ton zeynep var bölüm ne :)
Onu da söylesem bulursun rahat ;)
É ne olacak kı ya zaten bu sene den sonra marmara tarafına gelicem gastronomi için şimdi başka yerde okuyorum
Üzgünüm :( bölümü de söylesem olmaz. Başarılar sana
biyerde karşılaşırız belki hadi iyi dersler :)
Ne yapican beni :) boş ver iyi dersler sana da
Saol bişey yapacağından değil ya öyle merak ettim sadece
Peki ;)
benden istesin hemen veririm
Hmm ;)
Konuşmuşsam veririm birde Gözüm tutmuşsa
Teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
Veririm de isterim de. Tanıştık sonuçtaa
Sebep ne daha yeni muhabbet falan yok
Senin gibi çirkinlerden numara istemem ki ben zaten. Mızmız seni.
İsteme isteyen çok var :)
Tanımadığıma vermem tanışırsam güvenirsem veririm
Peki
Kız güzelse veririm dayanamam:skjdskfdfjk
:)) sen ister misin yeni tanıştığın birinin numarasını
Affetmem ben yapışır alırım numarasını:sjdjskjsk
:D cesursun bu adam
hayır verme sakin
Sebep?
sapikmi hirlimi hirsizmi niye verelim
Peki
Isteyene verırım önüme çıkandan istemem bulurum
Bulurum :D
Bulmk benim işim
Emin olma belki de bulamazsın :D
Bulurum gnelıkle başarılıymdr
: D iyi o zaman
birlikte olabilmek için isterler teli.
Bilmiyorum
Önce biraz tanımak gerekir
Tabi :)
Kızlar direk net cevap vermiş asla kesinllle vermem :)))))
Yalan mı :)
Haklılar ama bu kadr kasmamak gerek bence hoşlndysan verirsin ya basit bişey
Hoşlanıyorum ama numaramı vermedim
Veririm ne olacak olmadı engellerin zaten
Peki ;)
Verdin dimi;-)
Hayır tabi :)
Sonuçta verdin numaranı dimi
Hayır tabi ki
Veririm... Isteyen varsa vereyim
: D
Aklinda olsun hani
Yok istemiyorum
Peki teklif var israr yok. Ne zaman istersen
veirrim sıkıntı değil
Erkekler için sıkıntı olmuyor pek
Vermem hele de daha yeni tanıyorsam.
Bazi erkekler utangancdir duygularini yüz yüze paylasamaz telefonda paylaşmak ister bu yüzden isterler kizlarda yanlis anlar bu durumu aslında yanlis anlasilicak bir durum yok ortada dediğim utanganclik herşey.
Mektup yazıp verse bu daha iyi sanki ;)
Olmaz o eskide kaldi ilköğretim deki çocuklar yapiyo onu :)
:) yok ya teknoloji araya girince samimiyet kalmıyor bence
Bak bende çok utangancim gidip birisinden numarasini isteyemem , evet haklisin teknoloji gelistikden sonra muhabbet sohbet felan kalmadi kime Baksan hep elinde telefon tablet eskiye ait hic bisey kalmamis
Ben de bunu anlatmaya çalıştım ;)
O güzel beynini boyle şeylere yorma :)
: D
:))
Eğer hoslaniyorsan ver gitsin
Hoşlamakla ilgili değil
Sen o kişiyle görüşmek istiyor musun?
Hiç bir şey düşünmedim ki tanımıyorum bile çok erken
Kişiden kişiye değişir kimisi beğenirse hemen verir ama bence hemen verme peşinden koştur biraz ileride aranızda birsey olursa kaçan kovalanir
Evet haklısın. Ben de ileriyi düşünüyorum hep :)
Ver sohpet et ama sen yazma o yazdıkca ya da aradıkca cevap verirsin
Ben söyledim ona :/
Ne söyledin?
Gözünün içine bakıp istemiyorum dedim ilk bir şaşırdı durdu sonra neden dedi ben de tercihlerin sebebi olmaz istememek benim hakkım dedim.
Eğer sana karşı ilgi duyuyorsa gene gelir pesinden
Bilmiyorum :/
Ama şunu anladım sen vermediğine pişman olmussun
Pişman falan değilim
Ozaman hayırlısı ne işe o olsun
Amin. Teşekkür ederim
İsteyen var mı verebilirim
: D bunu da mı görecektim
Daha vermedim ! İstersen veriyim
Saçma :d
Numaramı vermem mi ! Vermemem mi ! Saçma olan fıstık
Numaranı vermen tabi :D
Tamam vermiyorum ya ! Gıcık kız
: D
Gulersin tabi ! Senden ötürü 😉
Ne yapayım somurtkan olurum o zaman :(
Ben seni güldürürüm ! Sen telini ver
Kararımı değiştirmek istemiyorum :)
bir tanısan neden böyle yapmışım dersinde neyse 😒 senin olsun vermediğin ne varsa
:^#
O smilenin manası ne? Şekil olarak çıkmadıda
Hiç anlamsız :/
Fıstığım güzelim tatlım asma suratını
:?/^₩% ¥£
Bak yine aynısını yaptı 😒 güzel iki kelime diyim diyorum yaptığı harekete bak
İstemiyorum dostum :/
Bende zorla ver demiyorum cadı
Çok uzatıyorsun dostum
Sorun olmaz Eskisi gibi değil artık
Eskiyi yaşatmak lazım :D
Napican)
Daha samimi daha zordu o yüzden :)
Nayir nolamaz)
: D
Ne gülüyon :)
Aklıma bir şey geldi olamaz mı :D
Söyle de bizde Gülelim aaa)
Boşver :₩
Bosvere bosvere ne hale geldik )
Ama böylesi daha iyi ;))
Bosverme telefon numarani ver :)
:/ gereği yok
Cocuk begenmese istermi kirma cocugu hadi
Kafamı niye karıştırıyorsun ki :)
Ya yok niye karissin ben istesem neyse ama onu gormussun işte
Kararımı degistirmek istemiyorum :/
Inatci nolacak
Değilim aslında :)
Ya birak ya birak :)
Ciddiyim :)
Degilsin )
Tamam değilim ;)
:))
;))
:)))))))))))
Ne bu ;)
Gülücük :)
Ben de başka bir şey zannettim ;))
Ne zannettiniz?)
Hiç ya anlamadın neyse ;)
Nolur söyle
:))
Ne gülüyosun)) gunaydin bu arada
Günaydın
Nasılsıniz
İyiyim teşekkür ederim. Sen nasılsın
Iyi degilim hastayim
Geçmiş olsun
Tesekurlrr cok iyisin
Rica ederim
Ne yapabilirki bir tel nosu ile?
Bilmiyorum her şey olabilir. Hem ne düşünür benim hakkımda?
Normal birsey bence iletisim aracidir iletisimi kopartmak istemegini dusunurum
İletişim aracı ama çok özel bir şey aslında
O kadarda degil :)
Sence :)
Once biraz konusarak tanimalisin eger guven verirse uyusursaniz ver vermezsende o bulur bir sekilde unvde hizli yayilir no 😄
Evet çok çabuk yayılıyor başıma gelmişti. Kimseye güven olmuyor.
Kizlara. Guvenme erkek vermezde kizlar fena yurtta kaliyosan telini ortalik yere kesinlikle atma
Aynen bir kıza vermiştim sonra çok alakasız başka bölümden bir çocuk aramıştı. kötü amaçla aramadı ama yine de çok yanlış bir şey
Malesef aptal insan cok no nu verebilirmiyim diye sorma yok gorgusuz yetismisler
Aynen ya. Bir insan sana güvenip numaranı veriyor sen sormadan başka birine veriyorsun :/
Kaliteli arkadas ortami sart iyi secimler yapmalisin
Evet öyle ya :/
Bol sans diliyorum 😄
Teşekkür ederim :)
konuşmadığın kişiye verme numaranı..
Peki. Teşekkürler
veririm. verdim. iyi de oldu.
Peki istedin mi hiç?
evet çok. kimisi verdi kimisi vermedi.
Önemli mi peki senin için. ? Yani numarasını veren ya da hiç düşünmeden veren kız
önemli mi derken? verdi diye hakkında bişey düşünmem.
Anladım :)
Guvensem bile veremiyorum ben
Benim gibisin
evet veriririm.
Teşekkürler
Veririm :))
İster misin
Zaten aradiginda kaydedicem lüzum yok bos sorulara :)
Boş soru değil :)
Hemen kotu düşünmemek lazim belki önemli soru sorucak ya da bişiy istiycek illa yavsamasi mi lazım bacım kir su duvarlarını artik :)
En iyisini yaptım numaramı vermedim. Bir hafta oluyor ne acele bu. Ayrıca her zaman işimi sağlama almam lazım :)
Tabi kız olarak sen farklı düşüne bilirsin haklisin :) karşıdaki sapikta çıkabilir dusunemedim bunu ben versem numarayı bana kız istediği kadar sapıklık yapabilir sorun yok :))
Kız olmak çok zor
Hele Türkiye de
Aynen öyle...
Vermem sanırım :)
İyi yaparsın :)
Hayir
Teşekkürler
Hayır
En iyisi
Hemen! Anında!
Kızlar içindi o sorum :)) Erkekler kesin numaralarını verir
vermem
Bir erkekten duymak şaşırttı
Kesinlikle verme !!!
Numaramı vermedim canım :)
Iyi yapmışsın
Vermem...
Peki :)
Veririm ne var bunda
Yeni tanıdığın biri bu?
Tanişmaya biyerden başlıyacan zaten.. bu çagımızda teknoloji çagı olduğu için sorun yok
Peki ;)
Ver bence ne olucak
Daha çok erken değil mi?
Veriririm.
Peki ;)
Bana vermedin :d
Asla vermem
Teşekkürler
Hoşlanıyor olabilir
Evet
evet
Tamam
hemen vermem
Daha iyi :)
hoşlandıysan ver :)
Hoşlanıyorsam da numaramı vermedim
kimi veriyor kimi vermiyor ahsen vernlerden olmalı dimi?
yani adım atmazsanız oldugunuz yerde kalırsınız pisman olma sonra
Vermem
Tamam
Okadar da değil
Evett:)
Vermiyorum.
Peki
heaaa 0536715284...
:D cesur gizli kullanıcı
aramızda kalsın olur mu ;)
Olur gizli :D
tm teşekkürler ;)
Rica :D