Yabancı erkeklerin flört -çıkma anlayışı nedir?

Bir süredir bir yabancıdan hoşlanıyordum.Onunda benden hoşlandığı her halinden belliydi.Aramızda oldukça sıcak bir çekim vardı..sürekli bakışıyorduk..

Onun bana açılmasını bekledim bir süre sonra aman bee yaa diyip ben çıkma teklifi ettim.Nasıl oldu anlamadım,aslında öyle bir niyetim yoktu da ama onun beni köşeye sıkıştırma oyunundan hoşlandım ve itiraf etmece oynadık:)) bunlar yüzyüze değil sms ile oldu.Benden çok hoşlandığını ne zaman görse dokunmak istedğini söyledi..ilk gördğü günden beri istiyormuş beni..:: şimdi burdaki istemek : sevişmek istemek midir? birinci sorum bu.

işte beni çok güzel ve akıllı buluyormuş...

açıkçası ben de onu çok çekici buluyorum fakat içimde bir şüphe hep...kızlar hep peşinde ve acaba birsevgilisi varmıdır diye ..

biryle çıkıp çıkmadğını sordum. ve çıkmadığını söyledi "o sırada".

çıkma teklifimi :P kabul etti coşkun bir şekilde ..buluşucaz 1-2 hfta sonra diyip sözleştik. işlerden dolayı 1-2-3 hafta erteledik ..

bana her mesajında darling, baby ,beautiful diyordu. ya bu ecnebilerin bir ağız alışkanlığı ya da bizdeki gibi gerçek anlamda kullanıyor..sizce?

Neyse, benim tekliften sonra beni hiç aramadı,sormadı...

görünce sadecce gülümsüyordu..fakat bir gülüşü hem şehvetliydi hem de aşk doluydu sanki..bulunduğumuz yerde insanlar tarafından farkedilmesin diye belli etmemeye çalışığtığnı düşündüm..ki ben de öyle yapıyorum...fakat mesaj dahi atmadı..

eski erkek arkadaşlarımdam gördüğüm kadarıyla ertesi günün sabahı en azından bir günaydın mesajı olur...ne biliyim jest olarak...

İşte ben böyle saf saf düşünürken arkadaşlar vasıtasıyl bunun yabancı bir sevgilisi olduğunu öğrendim... Konuşmayı düşünmüyorum bir daha kendisiyle...

Bana beni sadece kullanmak için istediğini hissettirdi,fakat bazı tavırları da hiç öyle değildi..ondan dolayı da kararsızım..

adama aşık olsaydım oldukça iğrenç bir duruma düşmüş olurdum.Bana yalan söylemiş olması bir tarafta ,incinmiş duygular ,kırık kalp bir tarafta..Çok şükür değilim fakat ecnebiye dersini de vermek istiyorum!

Bir taraftan da saf tarafım şunu diyor:

Kız arkadaşı ile arası iyi olsa benim teklifimi kabul etmezdi belki..

yabancıların mantığını anlamış değilim..bilen varsa anlatabilir mi..

ne yapmalı böyle bir durumda..

Yabancı erkeklerin flört -çıkma anlayışı nedir?
Cevapla