Erkeklerin büyük göstermesi sizce bir dezavantaj mıdır bayanlar ?

Evet bir erkek kendi yaşından 3-4 yaş fazla göstermesi onun için dezavantajmıdır ? (Bahsettiğim yaş aralığı 19 birinin 22-23 göstermesi :D )
Erkeklerin büyük göstermesi sizce bir dezavantaj mıdır bayanlar ?
Cevapla