Büyük konuşup da asla olmaz dediğiniz kişiye aşık olduğunuz oldu mu?

Yüzüne bile bakmadığınız hayatta işim olmaz dediğiniz..Ya da benim başıma geldiği gibi biriyle tam çıkmak üzereyken olmaz sen benden çok büyüksün ya da sen benden çok küçüksün deyip kısacası büyük konuşup daha sonradan pişman olduğunuz,o insanı tekrar kazanmaya çalıştığınız oldu mu?
Büyük konuşup da asla olmaz dediğiniz kişiye aşık olduğunuz oldu mu?
Cevapla