Hoşlandığım çocuğu reddettim ve artık beni aramıyor. Ne yapmalıyım?

Benimle görüşmek isteyen bir çocukla görüşmedim. Ama sonra pişman oldum ve bir gün görüşmek istedim. O gün de şans ya görüşemedik onunla ilgili olan haklı bir durumdan dolayı. Ama o gün görüşemememize rağmen telefonda konuştuk uzun bir süre, gayet ilgili ve sıcaktı. Ama o günden sonra beni bir daha ne aradı, ne sordu. Sizce aklında ne var? Ne yapmalıyım?
Hoşlandığım çocuğu reddettim ve artık beni aramıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla