Benimle görüşmek isteyen bir çocukla görüşmedim. Ama sonra pişman oldum ve bir gün görüşmek istedim. O gün de şans ya görüşemedik onunla ilgili olan haklı bir durumdan dolayı. Ama o gün görüşemememize rağmen telefonda konuştuk uzun bir süre, gayet ilgili ve sıcaktı. Ama o günden sonra beni bir daha ne aradı, ne sordu. Sizce aklında ne var? Ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılHoşlandığın Çocuğu redettiysen o iş bitmiştir biz erkekler yani en azından ben karşımdaki kişinin benden hoşlandığını veya sevdiğini anlamadan teklif etmem rededilmekten korkarım şuana kadarda hiç edilmedim eğer oda böyle düşünüyorsa Hiç beklemediği bir tepki aldıı için özgüveni yıkılmış olabilir
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Belki güvenci ile oynadın senle ciddi Oldunu düşünüyorum ama sen öyle yapınca baya kirildini düşünüyorum.
012 Yorumla
Soran+1 yılAma kırıldıysa da sonradan aradığımda dememiş midir pişman olmuş heralde bu kız diye :(
Soran+1 yıl3 hafta oldu :(
Soran+1 yılBir kere aradım, telefonda konuştuk gayet sıcaktı ama sonra ne ben aradım, ne o..
Soran+1 yılİkimiz de aynı şehirdeyiz..
- +1 yıl
Aslında pişman olduğumuzu anlaması lazim bu çocuk pişman olmuş diye dönmemesi çok saçma gerçekten
- +1 yıl
Ben olsam bende anlardım anlamayacak insan herhalde canım yani
- +1 yıl
Pişman olmuş demesi lazim , belki süründürkmek istiyor olabilir bende hoslandigim kızı reddettim bende pişman oldum istemsiz bir hata yaptım o kızda halden anlaması gerekir ben olsam affederim sonuçta pişman olduğunu anlarım bu kadarda inat yapılmaması lazim
- +1 yıl
Sonradan bu kız pişman olmuş demesi lazim kız bilerek yapmamış ve yaptığına pişman olmuş ve bilerek reddeden birisi neden pişman oldum niye özür diledim ki bende aynı durumdayım aramızda sorun yokken konuşmak istemiyorum diyor ben onun yerinde olsam bir kez son defa sans veririm
+1 yılbaşka kız olabilir ya da sen onu reddedince onu sevmediğini düşünüp uzak durmaya başlamıştır. bence tekrar görüşmek istediğini söyle onu hala sevdiğini ama bir anlık reddettiğini söyle ama özür dileme gerek yok
16 Yorumla
Soran+1 yılDirek bunları yazıp bir msjda gönder mi diyosun?
- +1 yıl
yani sen bilirsin;senin kararın
- +1 yıl
Bu durumun aynısı bendede oldu o kız benimle görüşmek istedi bende o anki ruh halimle görüşmeyi istedi ben nasıl bir kafa ile reddettim pişman olduğunu söyledim görüşmeye cagirdim ama kabul etmedi bu durum kızda olsa ben görüşmeye gelirim ve bir daha aynısı olmasın derim
- +1 yıl
Melodi isimli arkadaşımız meseleyi doğru değerlendirmiş bende kız arkadaşıma karşı reddetme hatası yaptım ıntagramda beni engellememis ama instagrama girmiyor girse mesajimi görür önceden attigim mesajlara hemen cevap verirdi bu durumdayken birde
- +1 yıl
Arkadaşımın konuyu doğru değerlendirmiş bilerek yapılmamış bir şeye kasıtlı yapıldı gözüyle bakıyorlar pişman olmamizdan anlamıştır bilerek geri dönmüyor olabilir belki üzülsün diyemi yapıyor napiyor çok saçma valla
- +1 yıl
Meellooddii isimli arkadaş doğru söylüyor onu sevdiğini ama bi anlık reddettiğini söyle kızı anlaması lazim bu durum erkektede kızdada olabilir istemeyerek yapılan bir şey
Bende reddettim sonra hoşlandığımı anladım ama iş işten geçmişti tabi hem ben öss öğrencisiyim sevgili mevgili ters şu an bana 😄
03 Yorumla
Soran+1 yılBen çok pişman oldum ama ya :(
- +1 yıl
Hanimefendi sizdeki durumun aynısı bendede oldu bayan sevgilim benimle görüşmek istedi o anki halimle bende reddetmişim bunu nasıl yaptım bilmiyorum 4 veya 5 gün sonra kızı görüşmeye cagirdim bu defa kız geçti art dedi telefonu yüzüme kapattı çok ısrar ettim ama ikna edemedim özür diledim ama yine ikna olmadı ben olsam düşünürdüm bana neden o an öyle dedin diye sorardım arkamı dönüp gitmem
- +1 yıl
Hoşlandığım kızın görüşme istediğini bende o aj reddetmişim sonra pişman olduğumu söyledim ama ikna olmadı bende çok pişman oldum ya😔
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
22Cevap
hoşlandığın halde neden reddettn.____. ben hoşlandığım çocuğa söledm sonra sevgili olduk.. neden reddettin.___. tabi aramaz.___.
15 Yorumla
Soran+1 yılYa o anda istemediğimi sandım. Ama sonra pişman oldum.. Ve bir kere aradım ben yani sonuçta...
- +1 yıl
Hanimefendi siz erkek sevgilinizin sizinle görüşmek istediğini reddetmişmiş bunun aynısı bendede oldu kızın görüşme istediğini o an reddettim sonra hoşlandığını anladım 1 kaç gün sonra görüşmek istedin görüşmeyi reddetti bende çok pişman oldum valla özür bile diledim ama ne yaptıysam ikna edemedim 5 aydır ınstagram Hesabına girmiyor beni engellememis
- +1 yıl
Bunu nasıl bir kafa ile yapmışım hiç bilmiyorum
- +1 yıl
Aynı reddetme durumu bendede var hoşlandığim kızın görüşme teklifini reddettim ama bilerek yapılan bisey değil o an öyle olmuş insaniz hata yapabiliriz ben olsam böyle bir durum karşında bir daha aynısı olmaması şartıyla görüşmeye gelirim sevgilik te aldatma dışında insanlık hali ile yapılan sözlü hatalar affedilmeli hatasız vatandaş yok
- +1 yıl
Istemeyerek bir yanlış yapılmış bende aynı yanlısı yaptım bende pişman oldum sonra aradım bende sonuçta bunlar ne kadar kolay soğuyor anlamıyorum gerçekten
Kızım istememişsin çocukta gitmiş işte. Artık birşey yapma derim.
13 Yorumla
Soran+1 yılNiye bir şey yapsam bile olmaz bu iş artık mı diyosun :(
- +1 yıl
Kasıtlı yapılan bisey değil bende bayan sevgilime karsi reddetme hatası yaptım sonra özür diledim , özür dileyecek bir durum yok ama ben yinede ozur diledim insaniz aile sorunlarımız olabiliyor istemsiz bir hata olmuş
+1 yılAyni benim kafadan bende redettim hoslandigimi ve kimseyle konusamiyorum onada yazamiyorum yazacaksan biran once yaz yoksa kaybedersin hep aklinda kalir
02 Yorumla
Soran+1 yılBen 1 hafta sonra yazıyım diyorum önce ondan bekleyip ama bakalım
- +1 yıl
Bende Hoşlandığım bir kızı o an telefonda görüşelim teklifini reddettim nasıl yaptım hala aklım almiyor 1 kaç gün sonra da görüşmeye cagirdim gelmedi benim en sevmediğim tarafı konuşmaya gelmiyor gelse düzelecekti ciddi bir sorun yok bu konuyu çok buyuttuklerini düşünüyorum bilerek reddeden birisi kız erkek farketmez bilerek yapılmamış karşı tarafın anlayış göstermesi gerektiğini düşünüyorum
+1 yılişte hep sizin gibiler yüzünden ortalıkta ADAM kalmıyo!
43 Yorumla
Soran+1 yılYa pişman oldum ama ya :( Küçük bir hataydı sadece :( Düzeltemez miyiz :(
- +1 yıl
hep pişman oluyolar zaten. açıkçası düzeltmeni istemiyorum şansın yaver giderse döner sana.
- +1 yıl
Düzeltilmesi kesin ve mümkün olan bisey bende bayan sevgilime öyle yaptım düzeltelim dedim toparlamaya yaklaşmadı küçük bir hata aynısı bendede oldu kız bana yapsa ben affederdim
+1 yılKaçan kovalanır yemedi mi tatlı kıs ay kıyamam.
Ps. Seviyorsan git konuş bence.12 Yorumla
Soran+1 yılGeri döner mi konuşursam ya da gözünde kötü bir duruma mu düşmüş olurum :(
- +1 yıl
0-0 başlamayacağın kesin ama denemeden asla bilemezsin.
Bu dersi kızlarla paylaşarak en iyisini yapmışsın.
Onunla gidip konuşmayı düşünebilirsin şimdi02 Yorumla
Soran+1 yılNe demeliyim sence? Direk pişman olduğumu mu söylemeliyim ya da naber napıyosun gibi mi konuya girmeliyim?
- +1 yıl
Naber Napıyosun dersen onla ilişki düşünmediğini ama arkadaş olarak da reddetmediğini düşünebilir. Hayır diyenin yapabileceği kibar bir hareket bu. Düşünmeden hızlı bir hayır dediğini ve düşünmek istediğini onu tanımak istediğini söyle. Bazı erkekler bir kere reddedenle ve bir kere ayrıldığıyla bir daha düşünmez. Bazıları düşünür
Hoşlandıysan ne reddediyon ya bu kafayla evde kalırsın
13 Yorumla
Soran+1 yılYanlışlıkla oldu, öyle gelişti konuşma, o anda benim için önemli olmadığını düşünmüştüm..
- +1 yıl
Hanımefendiye kesinlikle katılıyorum Bende kız arkadaşıma o anda öyle söyleyip reddetmişim o an da benim için önemli olmadığını düşündüm yanlışlıkla oldu yemin ediyorum bende çok pişman oldum
+1 yılonun sana karşı olan sevgisini ilk başta red etmekle hayal kırıklığına uğratmışın artık istesede sevemez seni.
06 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar net mi yani, kaybettim onu ufak bir hatayla :(
- +1 yıl
bende red edilsem daha denemezdim aynısı birkez başıma geldi red edildim sonra birkaç gün sonra geri ekledi konuştuk ama içimdeki şevki bir kez kırdığı için hayal kırıklığına uğradım mesajlarına doğru düzgün cevap yazmadım öylece gitti bitti.
Soran+1 yılHadi ya.. Çok üzüldüm :(
- +1 yıl
Yapıcak bişey yok red edilmek çok zordur ama emin ol.
- +1 yıl
Hanimefendi o kişi sizinle isterse konuşur aslında ben olsam hem son kez hemde bir daha böyle bir hata olmaması şartıyla görüşmeye devam ederim bende kız sevgilimi aynı bu küçük hata ile kaybettim kendiside bana küfür etti ben küsmedim ve darılmadım kendisine
- +1 yıl
O istek dışı yanlış yapmış sen bilerek yanlış yapmissin
Hem hoşlanıp hem niye reddeder insan anlamadım ki pişman olman birşeyi değiştirmemiş demekki çocuk soğumuş senden
03 Yorumla
Soran+1 yılPeki geri kazanamaz mıyım onu :/ İş işten geçti mi kesin olarak :(
- +1 yıl
Kardeşim bu hata bilerek yapimamis olağan şeyler insanlık halinden anlayın biraz çocuğu kendinden bilerek soğutmamış
Gizli Üye(30-35)+1 yılnası bir yaratıksınız kızlar kızım egonu mu tatmin ediyon napıyon sonrada gelip burada pişmanım ayakları yapıyon
33 Yorumla
Soran+1 yılYa ego falan değildi o durum ya. Konu o şekilde gelişti, ben de anlamadım ağzımdan çıktı bir anda. Sonradan hatamı anlayıp da geri yazdım yani. Ama artık ondan tık yok..
Cevap sahibi+1 yılbeklemeyin bir daha sogudu mu her sey biter sana degil bütün kızlara sesleniyom
- +1 yıl
Kız sevgilime karsi bende o anda reddetme lafı cıktı ağzımdan cıktı bir anda ama bende bilerek yapmadım mantıklı düşünün sonra hatamı anlayıp geri yazdim bana da o kızdan gerek yok istemiyorum dedi hatamızı söylüyoruz bir daha aynı hatayı bile yapma demiyor ben olsam affederdim
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe bekliyordun ki? Amaç ne yani hoşlanıyorsan niye olumsuz cevap veriyorsun gerçekten tuhaf hatanı telafi etmelisin karşıdan adım bekleme daha da.
13 Yorumla
Soran+1 yılSonradan hatamı anlayıp ben de bir adım attım, onunla görüşmek istedim. O yüzden artık sıra onda değil mi?
Cevap sahibi+1 yılİlk verdiğin tepkiden ötürü çekiniyordur büyük ihtimalle
Soran+1 yılYa ama sonradan gayet sıcak konuştum onunla, keşke çekinmese öyle bir şey varsa :(
Sonra Türk kızlarının çoğuna neden "Kezban" deniyor. Tipik örneği.
14 Yorumla
Soran+1 yılBelki de haklısın ama pişman olup adım attım ben sonra :(
Soran+1 yılAma ben onu sonradan aradığımda gayet sıcak konuştu yine benimle :(
Ilkte kirmissin simdi o aynini yapioda ama sennle konusmucak bunu bil
14 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar çabuk mu unutuluyo ya :(
- +1 yıl
Bencede bu kadar çabuklu unutuluyor ya😔bana yapsa isteyerek olmadı dese ben bir daha olmasın derim o benim. gibi anlayışlı değil sıkıntı orada
hakkaten sizi anlamıyorum, hoşlandığın halde neden reddettin ki. çocuk tabi ümidi keser.
12 Yorumla
Soran+1 yılO anda istemediğimi sandım. Ama sonradan pişman olup adım attım. Ve gayet de güzel konuştuk telefonda. Sonradan o arar sandım ama aramadı :(
+1 yılhacı baba türbesine gidip dua etmelisin
11 Yorumla
Soran+1 yılO kadar umutsuz durum yani :(
Madem ilgi duyuyorsun niye reddettin ki :((
04 Yorumla
Soran+1 yılYa o anda öyle gelişti :/ Ama sonradan pişman olup bir adım attım sonuçta :/
- +1 yıl
Bendede o an hoşlandığım halde reddetme olayı öyle gelişti ama sonradan pişman oldum bir adım attım valla 😐
- +1 yıl
Aynısı bendede oldu o an öyle ağzımdan cıktı sonrasında pişman oldum ilişkiyi bilerek düzeltmeye yaklaşmıyor bilerek yapılan bir yanlış değil bilerek yapan geri dönmesi çin mesaj atmaz
- +1 yıl
O an istememiş sanmış bu bir insanlık hali kasıtlı yapılmamış be o çocuğun yerinde olsam kızı dinlerdim karşılıklı konuşulması gerekir
+1 yılsoğumuştur senden artık
14 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar kolay mı soğuyo bu erkek milleti :(
- +1 yıl
bir adım at duruma gore hareket et canım
- +1 yıl
Istemsiz bir hata karşılığında hemen soğuması bile yanlış bence
- +1 yıl
Benim bayan Sevgilim de kolay soğuyor anlamıyorum gerçekten o beni yanlışlıkla reddetse bana pişmanım dese ben onun gibi yapmam pişman olduğunu anlarım konusurum
+1 yılRed ettiysen niye konuşsun
15 Yorumla
Soran+1 yılAma sonradan geri döndüm ben :(
- +1 yıl
Döndün ama geç oldu red etmicektin
- +1 yıl
Bende sonradan kız sevgilime geri döndüm 😔benim konuştuğum kız ne kadar kolay soğuyor böyle anlamadimki
- +1 yıl
Bilerek reddetmişmiş ya öyle anlamış yanlış anlaşılma olmuş
- +1 yıl
Bilerek reddetmişmiş konuşmayacak bir şey yok kötü düsünmeyin
+1 yılhoşlanıyorsan neden reddettin
05 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
ahahzhahahahahah
- +1 yıl
Hâlâ neden reddettin diye soruyorsun bilerek yapmamış o an öyle olmuş bendede aynısı oldu kızın halinden anlamak lazim
reddettiysen neden arasıntatlım mantıklı dusun
04 Yorumla
Soran+1 yılAma sonra pişman olup, görüşmek istedim. Yani ben de bir adım atmış oldum. Artık onun araması gerekmez mi?
- +1 yıl
Bence araması gerekir seninde benimde istediğimi biliyorlar bunlar çok kolay soğuyorlar ya vallahi ben böyle kolay kolay soğumam
- +1 yıl
Kardeşim bence sen yanlis düşünüyordun kız bilerek reddettmemis kızın moralini bozmaya çalışmayın aynısı bende oldu bende kızı yanlışlıkla o an reddettim bilerek yapmadığımi söyledim onun araması gerekir kız bana böyle bisey yapsa ben ararım çünkü bana karşı bilerek yapmamış bilerek yapan birisi geri dönmesini istemez sizde böyle mantıklı düşünün
- +1 yıl
Bilerek reddetmiş anlamış anlaması normaldir ama çocuğunda en azından bir sans verip konuşması lazım bence doğru bu hemen kestirip atmak yanlış
Gizli Üye(30-35)+1 yılElentirink alamamıstır -_-
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@mondia Edison un kardesi cıktı beyler
Soran+1 yılÖnceden aldığı elektriğini ne çabuk kaybetti :(
Geçti borunun pazari sür eşşeğini niğdeye :)
12 Yorumla
Soran+1 yılHiç umut yok mu artık, gitti mi kesin :(
+1 yılhoşlanıyorsan niye reddettin
04 Yorumla
Soran+1 yılO anda öyle oldu, ben de bilmiyorum :/ Ama sonradan hatamı anlayıp bir gün görüşmek istedim. Artık onun adım atması gerekmiyo mu? Ben de bir adım atmış oldum sonuçta..
- +1 yıl
hak etmişsin ne yapacak ömür boyu peşinde mi koşacak. reddettiysen uzaklaşmak istemiştir gayet doğal
Soran+1 yılYa ama evet reddettim ama sonra yeniden görüşmek istedim. Yani peşimden koşmasına gerek yok ki. bir kere bir şey yazsa tamam dicem zaten artık hatamı anladım :(
- +1 yıl
bunları ona söyle o zaman
iyi yapmış rüyanda gör onu xD
01 Yorumla
Soran+1 yılAşkolsun :(
Aşk İlişkileri konusunda 355 cevap paylaştı. ic soguk suyunu ve baska birinden hoslanmaya basla
02 Yorumla
Soran+1 yılArtık geri gelmez mi :(
Yeni bulcan artık geçti o
02 Yorumla
Soran+1 yılNiye ya o kadar soğumuş mudur benden :/
+1 yılBu sefer de sen ara
02 Yorumla
Soran+1 yılAma ben aradım zaten bir sefer. Artık sıra onda değil mi?
- +1 yıl
evet. ben o aradı sandm
Kusura bakma iş işten geçti kimse geri dönmez
00 Yorumlaİyi olmuş
02 Yorumla
Soran+1 yılAşkolsun :(
Sen adım at
01 Yorumla
Soran+1 yılNe yapmalıyım, ne demeliyim sence?
+1 yıl2'nizede acıdım.)
01 Yorumla
Soran+1 yılAslında şu anda o yazsa direk tamamım acıncak bir durumu kalmıcak onun ama :(
Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı. Kaderine razı ol.
02 Yorumla
Soran+1 yılYapılabilicek bir şey yok diyosun...
Yalvar 0na. d
02 Yorumla
Soran+1 yılO kadar da değil sanki :(
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoşlandığım çocuğu reddettim ve artık beni aramıyor. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar