Aşırı içten ve doğal insan olmak kötü mü? Bazı art niyetli insanlar içimin iyi olduğunu bilip kullanırlar mı?

benim çevrem tarafından aşırı içten ve doğal derler bana yani davranışlarımda kendi olduğum gibiyim içim ve dışım bir acayip doğallık var içtem hesaplamalı hareketlerim yok amma velakın gelin görün ki bazı kötü niyetli insanlar tarafından bu hareketlerim kullanılır mı? Yada benim içimin iyi olduğunu anlayıp bana zarar verirler mi? Ya da diğer insanlar bunu nasıl karşılar? Ve eğer kötü bi özellikse kendimi nasıl değiştirebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
bır de sunu dıyım benım dogallıgımla dalga gecenler oluyor onları ne yapıyım dovecem benı sınır edıyo mallar
Aşırı içten ve doğal insan olmak kötü mü? Bazı art niyetli insanlar içimin iyi olduğunu bilip kullanırlar mı?
Cevapla