Hoşlanıp çıktığım kızlardan neden çabuk soğuyorum?:((

ya kendimi gerçekten affedemiyorum ama gerçekten elimde olmayan bir şey.. 1 yıldır başıma 4 kez geldi ve genelide böyle sonlandı.. kız bana çok güzel çok hoş geliyor başta , onu elde etmek için her şeyi yapıyorm ve ayarlıyorm da..neyse bana iyice bağlandı bunlar ama sonrasında bir soğukluk hissediyorm onlara karşı ve kendi kendime oğlum bu kız sana bu kadar değer veriyor seviyor kendine gel diyorm kendi kendime ama ya gelecekte mutsuz olursam diyip ayrılmak istedim bu kızlardan.. onların ayrıldıktan sonra aşırı derecede üzülmeleri ve hala dönmemi istemeleri benim psikolojimi bozdu gerçekten..sizce ben suçlumu yum ? bu yüzden uzun süre aşk tan uzak durmayı düşünüyorm? sizce ne yapmalıym?:((
Hoşlanıp çıktığım kızlardan neden çabuk soğuyorum?:((
Cevapla