" Bir kızı 1000 kişi ister ; 1 kişi alır. " sözüyle aranız nasıl?

Bu durum kaçınılmaz gibi ama bu sözü hiç sevmiyorum. Bir kızı 1 kişi sevsin ; o kişi alsın ve bir ömür mutlu yaşasınlar. Sanırım en aza inmesi için yaşı gelip evlenmek isteyen her vatandaşını doğru kişiyle eşleştirecek milli çöpçatanlık sistemi gibi bir sistem olmalı. Sizin bu sözle aranız nasıl?
" Bir kızı 1000 kişi ister ; 1 kişi alır. " sözüyle aranız nasıl?
Cevapla