Neden?
Çünkü erkek merhametlidir. Yufka yüreklidir :D oy kıyamaz hiç birine :D
Çünkü erkek merhametlidir. Yufka yüreklidir :D oy kıyamaz hiç birine :D
:)))))) hahaha yaşım 36 ve 20 kadın göremiyorum etrafda :))))))))) hahahah alanda yok satanda yok bu işte bir terslik var bence bu tezi savunmayı bırak :)))
+1
üzülmesinler diye hepsine iyi davranıoyorum ( bak iyi davranıyorum yüz vermiyorum ) sonunda allah belanı versin oluyor anlamadımki ben
Benimki de, sirf yorulmayayim diye eve moldovyali yardimci almak istiyor. Cok dusunceli ya ajdjjfkdkk kiyamamm
Haahh ;) o kadin 1000kisii alincaa o.. diosunz erkej 20 kisiyi alinca merhametli adalet die buna dioruz. :))
Cevap
2Cevap
Hahah aynen lanet olsun içimizdeki insan sevgisine :D
O 1 erkeği isteyen 20 kadının da allah belasını versin.
Tabii yaa kesin ondan dolayııı :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar