“Bir kadını 100 kişi ister 1 kişi alır. Bir Erkeği 20 kadın ister 20 si de alır.” çünkü neden 😅?

Selammm

Çünkü erkek ; Merhametlidir.. Yufka yüreklidir... oyyyyyy kıyamaz.. Hajshajss

Öyle midir? Değil midir?

🖤
🖤

#sosyetic

Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu beğenmeyen eller yarın para görmesin hajdha
“Bir kadını 100 kişi ister 1 kişi alır. Bir Erkeği 20 kadın ister 20 si de alır.” çünkü neden 😅?
Cevapla