Okulda hoşlandığım bir çocuk var. Benden bir yaş büyük. Okulda sürekli bakışıyoruz, ne zaman göz göze gelsek gülümsüyo.
Geçen gün bir geziye gittik. Toplantı masası gibi bir masa vardı. Benim karşıma oturdu. Ne zaman ona baksam göz göze geliyoduk. Mesela yürüyoruz önümdeyse arkasına donüp bana bakıyo. Ve kapılardan benimle aynı anda geçiyo.
Kardeşimle mesajlaşıyodum bir baktım arkamda mesajlarımı okuyomuş. Dönüşte servise binerken benim oturcağım koltuğun önüne oturdu, normalde oraya oturan çocuk ona "orası benim yerim" dedi o da "ben burada oturmak istiyorum"'dedi.
Ya sizce hoşlanıyo mudur? Daha tanışmadık bile, nasıl tanışcağımıda bilmiyorum, sıcakkanlı birisi değilmiş. Kızlarla takılırken hiç görmedim okulda. Nasıl tanışcağımıda bilmiyorum. Yardım edin lütfen?
Geçen gün bir geziye gittik. Toplantı masası gibi bir masa vardı. Benim karşıma oturdu. Ne zaman ona baksam göz göze geliyoduk. Mesela yürüyoruz önümdeyse arkasına donüp bana bakıyo. Ve kapılardan benimle aynı anda geçiyo.
Kardeşimle mesajlaşıyodum bir baktım arkamda mesajlarımı okuyomuş. Dönüşte servise binerken benim oturcağım koltuğun önüne oturdu, normalde oraya oturan çocuk ona "orası benim yerim" dedi o da "ben burada oturmak istiyorum"'dedi.
Ya sizce hoşlanıyo mudur? Daha tanışmadık bile, nasıl tanışcağımıda bilmiyorum, sıcakkanlı birisi değilmiş. Kızlarla takılırken hiç görmedim okulda. Nasıl tanışcağımıda bilmiyorum. Yardım edin lütfen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar