Müsait olduğunda skypetan görüşelim diyen erkek hoşlanıyor mudur?

arkadaşımın arkadaşıydı bu çocuk. 2 sene önce mayıs ayında tanışmıştık. ara ara görmüşlüğüm oldu konuştuk falan o şimdi almanyaya gitti iş için 1.5 senedir orada. nadirde olsa yazıyor. akşam ben yazdım " wwaayy burcu, iyiym sağol sen napıyosun? " falan yazdı. bir süre muhabbet ettik " bayadır görüşmedik senle skype yapalım burcu, gelince işin ayrıntılarını anlatıcam iyice sana " dedi. şubatta da türkiyeye geliyor artık. sizce bu çocuk benden hoşlanıyor olabilir mi? kızlarla da samimi olmayan biri.
Güncellemeler
+1 yıl
ya seks falan demeyin lütfen onu yapamaz. yakın arkadaşı aynı zamanda benim uzaktan akrabam oluyor.
Müsait olduğunda skypetan görüşelim diyen erkek hoşlanıyor mudur?
Cevapla