İlk buluşmadan sonra erkek neden kıza yazmaz veya aramaz?

Dün hayatımda ilk kez bir erkekle büyüklerin tavsiyesi üzere 30 yaşında olgun bir erkekle buluştum. O pek konu açıp konuşmadı daha çok gözlerime bakıp pür dikkat dinledi. Çok az konuştuğu için, konuşan ben oldum malesef. Kibar olması, susup dinlemesi benim için aslında bir artıydı. Elektrik almadım değil. Ne bilim konuşmalarımdan sonra sürekli sesli güldü.. Ama dünden beri ne aradı ne sordu. Tuhafıma kaçtı ne bilim en azından olumsuz olsa bile bunu neden dile getirmiyo bir erkek? bir ümitlendirmek çokmu hoşuna gidiyor? Benim yaşım 23 onun 30. Sohbetimden mi sıkıldı ya da ne bekliyodu nasıl öğrenmem doğru olur sizce? Kafa gitti ya :/
İlk buluşmadan sonra erkek neden kıza yazmaz veya aramaz?
Cevapla