En son 1 hafta önce konuşmuşuz. Ben sana yazarım demiş yazmıyor konuşmak istemiyor diyeceğim ben ne zmn girsem o zmn girip ben çıkınca çıkıyor.
Takip ediyorsa neden yazmıyor amacı ne?
Takip ediyorsa neden yazmıyor amacı ne?
Ben anlıyorum seni aynısını ben yaşıyorum, yazıyorum cevap veriyo güzel bir şekilde yazışıyoruz ama o yazmıyor. Wapp a çok nadir giriyor denk geldiğimizde biraz bekliyor, çıkıyorum çıkıyor 2 3 sn ye sonra tekrar giriyor, bekliyor çıkınca çıkıyor. Aynı gün içinde 1 kez denk gelsek bile 5 6 kez girip çıkıyor. Sana cevap yazmaya çalışanların sorusunun cevabı bu. Bu ne anlama geliyor bilmiyorum, benim tahminim başkasıyla da konuşuyor muyum diye takip ediyor. Sorun şu 2ay oldu hala yazmıyor ama takip ediyor bazı kızlar/erkekler böyle heralde.1yıl olmuş sen soralı ama başka arkadaşlara yardımı olur belki.
Muhtemelen Seni Sınamak İçin Girdigin Sure Zarfında Girip Cıkıyor.
Belkide Yazarım Dedi ama Senin Yazmanıda Bekliyor olabilir
ya da sen onun girip çıktıgı zamanları kendıne baglıyorda olabılirsin.
Gerçekten konusmak ısteseydı Yazardı Zaten 1 haftadır.
Onu anlayamıyorum yazmak istiyorsan yaz adam süreli beni takip ediyor şüpheci o zmn :\
belkide takip etmiyordur ama sen öyle algılıyor olabilirsin :)
Sen girdiğini nereden bilsin? Hem sen çıktığında onun çıktığını nasıl biliyosun? Sen asıl baya takip ediyosun. Sadece tesadüfi olarak karşılaşıyosunuz bence
Sürekli aynı şey oluyor çünkü pek giren bir tip değil ben online oluyorum o bakıyor kalıyor sonra ben çıkınca çıkıyor her seferinde aynı saatler...
Yok bence çocuk takip etmiyo seni. Belki gruba falan giriyodur. Çok kasma ve çok bir şey bekleme
Çocuk değil yetişkin zaten
Neyse anlaşamadık boşver.
Yetişkinse hiç sanmam. Bence senin duymak istediğin cevap bu olmadığından anlaşamadık diyosun :) peki
Cevap
3Cevap
kendi başına gelin guvey oluyomuşsun giibi geldi bana :)
Hani sizde var ya göster ama elletme muhabbeti bu da erkek versiyonu
Nasıl yani?
Bence saçma onun senle aynı anda girdiğini takip edemezsin
Eger seni takip ediyor olsa sürekli girip bakması lazım girince zaten saat senin dediğin gibi olmaz
Evet bakıyor çıkıyor ztn gayet açık nesini anlamadınız sorunun? :)
Ben onlinesam o da online sonra bakıyorum ben çıkınca çıkmış...
Soru bu ztn yazmıyorsa niye takipte?
Ya bırak whatsapp tan takip mi olur çocuk belki 7-24 whatsappta hey allahım sen online degilken girmediğini nerde biliyon
Nasıl bir türlü anlayamıyorsun adam zaten yetişkin sizin gibi whatsapp de yaşamıyor :)) neyse ya anlayamadınız hiç biriniz
Ha hepimiz salagiz sensin akıllı
Kendi kendine kuruntu yapiyon bırak bu ayakları
Enteresan.
Bencede
Sence ne amaci?
anlayamadığım için size soruyorum işte :)
Peki neden gizlisin?
sorumla senin bu sorunun ne alakası var? :)
Ben sormussam bir alakasi vardir.
bir sebebi yok gizli sordum sadece bu kdr sorgulamanı gerektiren ne anlayamadım
Seni merak ettim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?