Ayrıldık neden hala whatsappta beni takip ediyor? ego tatmini için mi?

5 aylık sevgilimden ayrıldım 3 hafta oluyor ayrılalı.aramadı 5 gün durduk yere, bende aradım meşgule attı çok zoruma gitti müsait değilim msjı bekledim oda yok, bende 5 gün daha bekleyip faceden bittiyse facemden çıkarıyorum hoşçakal diye mesaj attım oda hoşcakal cvbı attı.sildim teldende sildim ama nosu ezberimde maalesef whatsappta ben çevrimiçi olunca oluyor ben çıkınca çıkıyor, hep whatsappta ki normalde günde 5 dk bile girmezdi.takip ettiği açık.şimdi sorum şu beni vaktinde iplemeyen bu adamın canını nasıl yakayım whatsappı tamamen sileyimmi yoksa bende çevrimiçi olup umut vereyim de mesaj atsın tekmeyi basayım?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar birde inadı varki suçlu benmişim gibi yazmazda o aklı sıra çevrimiçi olarak bana olta atıyor dayanamaz yazar o diye bekliyor paşam.ne yapayımki yazsın erkek resmi dışında bir parlakfikir bu arada akrep burcu kendisi ve özgüven had safhada.
Ayrıldık neden hala whatsappta beni takip ediyor? ego tatmini için mi?
Cevapla