AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Kız peşinden dolaşırsan Paran gider aç kalırsın hiç kimse gelmez...
Para peşinden gidersen tam tersi onlar gelir. Sen istemesende...
Bu durumda napcaz sayın aşk sırları veren kadim dostum)))
Bildiğin yol doğru yoldur...
Kısaca özet :D
https://www.youtube.com/watch?v=FzCPWAdk6eAbir kez oldum ama degmiyor kimse icin hersyi olmali bnce bn o kadar kiymetsz dglm... zengin olcak elbtte bni her sekilde mutlu edebilmeli ahlakda olmali parada...
sende bu ozellıkler var mı pekı
cok sukur vardi ama kaybttim ailemi ve maddi manevi hersymi... kimin sayesinde peki kndsi icin hersymi feda ettgm kisi sayesnde.. hala bni haksz gørebilirsnz ama bn haketmedgm hersyi onun yuzunden yasadim v halada yasiyorm !!!
para'nin ne gözde ne de gönülde değeri vardır. karakter işidir bu huyu güzel olanın, cebi beni bağlamaz.
olunur tabi ama öyle güzel sevmeliki dokunuşu gülüşü bakışı öyle içten öyle sana özel olmalıki benim servetim bu demeli insan
Bu işler aradaki çekime ve uyuma bakar. Aman pırlanta gibi kalbi varmış da cebinde pırlanta varmış da... ikisi de ikinci plan.
bence her erkek para kazanabilir. parası olmayan erkek değil tembel erkek vardır, ama istisnalar kaideyi bozmaz tabi ki.. bazı durumlarda bu geçerli değil.. soruya gelince, para her şey değil gönüller bir olsun yeterli diyorum
her kız da para kazanabılır bunun erkegı kızı olmaz
öyle bir kocan olsun bakalım oluyormu olmuyormu
sen çalış kocana bak ne kadar dayanıcan
ben çalışmak istiyorum ama ailem izin vermiyo. ama erkek kardeşim işe başladı. bunun erkeği kızı var evet belki evli olduğum zaman çalışabilirim ama erkekler için daha fazla fırsat var
Erkekler icin nasil daha fazla firsat var
Nie bakamasin kocasina erkek bakinca nirmal kiz bakinca mi anormal
Maddi durumu normal insanlar calisip kazandiklari icin vs digerlerine gore hayata tamaen farkli bakiyorlar ve olgun insanlar. Onune zorluk geldigi zaman mucadele edebiliyor. Ve para bana gore hic bir sey
parası olmayanla olur da, para kazanmaya niyeti olmayanla olmaz=)
Bu soru sorulmaya devam edildikçe bu milletten adam olmayacak.
sevgili oluruk da evlenince bebelerime kim bakcakkk
Kaynanan bakar. Torun altın değerinde olur )))
parayı kim verecek soran kardeş? Parasız olmuyor. Kadın kendi için istemese çocukları için ister
afedersın de sen de annelerı deıl mısın sen de calısır cocuklarına bakarsın
o sadece onun cocugu deıl senın de cocugun
@1907 bakmam diye bir şey demedim. hem çocuklarıma bakacağım hem de çalışacağım adam evde oturacak diye bir durum da olmaz ayrıca.
@1907ersan
ortak calısıp bakacaksınız ben de onu dedım zaten
bı de sunu anlamıyorum sız adamların evde oturmasına nıye karsısınız sız evde otururken ıyı de adam evdee oturunca mı kotu
Kurban olduğum Rabbim o bebeğin de rizkini senin karninda iken veriyor. Korkma yani
ben ataerkil bir ailenin kızıyım. erkek ve kızın psikolojik açıdan da farklı olduğunu düşünüyorum. eğer iki kişiden biri çalışacaksa o erkek olmalı. ben üniversite mezunuyum ve bu şartlara göre değerlendirdiğim için eşimin benden her zaman gerek eğitimse gerek parasalsa bir adım önde olması önemli olacak.
katılmıyorum calısacak kısı erkek olmalı lafına kadın erkek esıt demeyı bılıyosunuz ıs calısmaya gelınce erkek calısmalı dıyosunuz ole sey yok sen unıversıte mezunusun pekı dıplomayı bosuna mı aldın o zaman calısmayacaksan
sen koca deıl bankamatık arıyosun kusura bakma ama bu aradıkların sende var mı dıye sorarlar ınsana
ben eşit demedim. erkeklerin ve kadınların farklı olduğuna dair ipucu da vermiştim. benim şahsi düşüncem bu yöndedir. Üniversiteyi de okudum çünkü Allah korusun yarın öbür gün eşimin başına bir şey gelecek olsa çalışma hayatına illaki girmek zorunda kalacağım. Ayrıca bilgim ve becerim varken neden okumayayım? Neden kendimi geliştirmeyeyim? Üniversite illa çalışmak için mi okunur? şu an çalışıyorum da keyfim de yerinde. Hayat ne getirirse her ihtimale karşı tetikteyim gerekirse de eşim için bırakırım... @1907ersan
sen enden bu kadar atarlısın? ve demediğim şeyleri demişim gibi cevap veriyorsun yorum yapıyorsun? ben bankamatik olsun demedim. parası olmalı dedim. parası olması başka bankamatik olmak başka... @1907ersan
bu devırde tek maasla ev gecınmez hem ne guzel meslegın var neden bırakıcan kı bana cok sacma gelıyo bu unıversıte okumussun etmıssın para kazanmak kotu bısı deıl yanı ondan dıyorum
atarlı falan deılım erkekte para olmayınca erkegı bır hıc gormenıze dayanamıyorum ya ne yapıyım
tam tersı sıze dense hosunuza gıder mı parası olmayan kadın benden uzak dursun dense hosunuza gıder mı
ne zenginler gördüm bırak karısına çocuğuna bile zırnık koklatmayan... mesele zengin olması değil mesele mücadelesiz yenilmiş umursamaz olması. kadınlarda genelde güzellik aranır. bende de o o kadar yok. bir adam dese ki ben uzak olayım saygı duyarım
guzellık aranması paranın aranmasından daha onurlu bı davranıs
@1907ersan aksine para da güzellik de aynı. Allah istediğine güzelliği ve parayı veriyor. bu insanların elinde olan bir şey değil. Ha estetik yaptırılır o başka ama ne kadar orjinal olur?, ya da erkek de çalışıp çabalar Allah da ona göre rızkını verir.
nıye sadece erkek cabalıyo kadın cabalayamaz mı elı ayagı yok mu kadının
evlenıyorsan ortak olmalıdır hayat kusura bakma senınkı hazırcılıktır tam tersı erkek kadından para beklese hosunuza gıder mı empatı kur bıraz
@1907ersan ya sen hastasın galiba. of baydın valla. ne düşünüyorsan düşün. herkesin tercih meselesi
hasta falan deılım senın gıbı somuruculerden erkeklerı korumayı calısıyorum sadece
oh ne guzel memleket erkek calıssın sen ye ıyı be sız calısıp erkek yesın o zaman yer mı gotunuz khpe
sen ne terbiyesiz adi bir insansın ya?
Para hersey mi arkadaş ya.. olmadı pırlanta gibi kalbini satar gül gibi geçiniriz ne edek?
keske soledıklerınız kadar gercek olsa su soledıklerınız
Bizde sözden bol ne var
yanı doru deıl mı dıyosun
eğer delikanlı değilse, yakışıklı, sempatik ya da iyi bir fiziği yoksa bir zahmet parası olsun bence.
dının ımanın para sen calıs sen kazan zor mu gelıyo
:D oldu evimin beyi olur o da :D
ee zor mu gelıyo sana calısmak srtk
elın ayagın yok mu senın
seven ınsan sevdıgını somurmeye calısmaz sevdıgıyle herseyı ortak yapar ama sızde nerde o fedakarlık
oha be :D teker teker gel, espiriden alaydan anlamayan biriyle tartışmam ben :D
herkes istediğini düşünebilir para olmadan da olmuyo malesef dünya bunun üzerine kurulu demiyorum, ama yanımdaki erkeğin hiç bir özeliği yoksa parası olsun bari dedim direkt beni maddiyatçı yaptınız :D
ya ne yapıyım parayı gorunce sınır oluyorum maddıyatcı ınsanları sevemıyorum ıste
onu çok net anladım :D çok ön yargılı davrandın bana ama 0.0
yalancı kızlar her zaman ki gibi samimi deilsiniz elbette erkek paralı olmalı ancak kendinizi kandırısınız. param da var kariyerimde karizmam da paraya bayılıosunuz azcık samimi olun
Dünya malı dunyada kalır :) nevarsa onu yerız gecınır gıderız :)
Helal sana ;)
Gerçekten seviyorsam eğer paranın bir önemi yok benim için. Yanımda olsun yeter..
para bazen her şeydir şöyle bişey biriyle birlikte olup sevip hoşlanıp onun parasının olmaması beni çok etkilemez birini seviyosam zaten bu önümüzdeki bütün engelleri birlikte aşacağız demektir aşarız ama para olmadan hiçbir şey olmaz bazen
sen de calısır kazanırsın
aynen öyle bende çalışır kazanırım
Dostum gerçekçi olmak lazım. Parasız hiçbirşey olmuyor ama parayla da herşey olmuyor. Milyon doları olup zerre kadar mutlu olmayan insanlar tanıyorum. Öbür yandan da asgari ücretle zarzor geçinip ailesiyle mutlu olan insanlar da var.
Karizma+ Kalp+ Zeka: Benim karşımdakinden beklediğim muhteşem 3lü :)
Para herşeyden sonra gelir, öyle düzgün birini bulmuşum daha ne olsun tabiki sevgili olunur.
Parasi icin seveceksem ask'a girmez o. Sadece onu severim parasi ilgilendimez :)
Süpersin
İlk sevdiğimi para yüzünden kaybetttim. Şimdi para için çalışıyorum. Daha iyi yerlere gelebilmek ve iş sahibi olmak için. PArasız bir hiç olduğumu anlattı bana bu tecrübe.
Walla kardeşim önceden olsa derdim herşey para değil insan olsun yeter ama hayat öyle acımasız ki ve ben kime böyle iyi niyetle yaklastiysam resmen sçtı afzima onun için olmazdm yakışıklı olacak zengin olacak
sen de zengın olmalısın
Nem zaten zenginim ki ozel üniversite hemşirelik okuyorum yaşım daha 20 değil arabam var istediğim bir çok seye sahibim guzelimde @1907ersan
oh oh senı alan yasadı desene :D
Evliliğe karşıyım her zaman flört on numaradir
benımle cıkar mısın:D
Yaş, meslek, il ogrenebilir miyim :)
27 yasındayım ıstanbulda oturuyorum turızm mezunuyum hadı gel benle ol :D
Saka yapıyorum ya :)
Bu kız sizi suya götürür susuz getirir beyler. Akıllı olun yaa )))
gegır o zaman :D
:) buyrun sosyal araştırma
Parayı kadın erkek birlikte kazanır bu yüzden sorun olmaz
Sen Olgun bir insansın tebrik ediyorum seni. Sırt sırta verip hayatla savaşırısnız. az kazanırısnız belki belkide çok ama mutlu olmanız önemli mutluysanız para çok olmaısn size dokumaz.
Tesekkur ederim, haklisiniz @alizng
kızlar dürüst olun. para herşeyden önce gelir. karizma karın doyurmuyo. he eğer kazanabileceğine inanıyosam evet parasız biriyle olabilirim.
parayı sen de kazanabılırsın nıye baskasından para beklıyosun
bu devirde aşk parayla döner para yoksa aşk ta olmaz. ne demiş şair? para bitti aşk bitti kızlar evine gitti
bir soz var ya. Varsın iki gözlü bir evimiz olmasın bizim, Ben 'iki gözünde' bir ömür yasamasinida bilirim.
Yalan soooyluyorsun yalaaaan
Niye yalan soylucemki
Para benim için o kadar da önemli değil. Sevgili olurum kesinlikle
:)))
Sana pöfff yani 😆😆😃
Olay söyle olmalı;
Para Mühim Değil Daha Ev vel de Beş Para Etmez İnsanlar İçin, Milyon Dolarlık Hüzünler Yaşadık Biz!
Arasi yoksa neyleyim oyle herifi Porsche aldirip arkasina kocam sagolsun ♥ yazdiramadiktan sonra istemem oyle koca
Parasi*
ıns senın paranı yerler
Kendin çalış, kazan. Al bakalım alabiliyorsan o dediğin otomobili..
ya bir gidin isinize cingene gibi atliyosunuz :D
atlamıyoruz senın gıbı kan emıcılerden korumaya calısıyoruz erkeklerı belescı asalak
gıt calıs alın terınle kazan senın gıbılere halk dılınde fhise dıyolar bırının sırtından gecınmeye calısmak asagılıkca bı davranıstır tabı sende karakter ne gezer
senin annene derler onu saka yapiyoruz anlama sorunum var sanirim senin beyinsiz
Akıllı kadın para ve tipe değil erkeğin başarısına değer verir bu iki şeyi kazanması kolay fakat büyük başarıları her erkek gerceklestiremez
zenginlikte geçici fakirlikte önemli olan karakter sağlığı yerindeyse helal yoldan para kazanma yolları çok yüreği güzel olsun kafi :)
helal olsun:)
senın ıcın de gecerlı bu helal yoldan para kazanmak
sorun para değil de sorun onun ne kadar sorumluluk sahibi olması bence...
kimse kimseye parası için sevgili olmaz,
yani paranın olmaması sıkıntı çıkarabilir ama bu illakş parası olmazsa onunla çıkmam demek deildir, kişilik çok zor kazanılr ama para her şeklde kazanılablir.
karizmadan banane gitsin çalışsın. işsiz diye parası yoksa sevgili olmam banane
sen gıt calıs alla alla
çalışıyorum parasızda değilim hem sanane yaran mı var gocunuyorsun @1907ersan hayat benim, seçim hakkıda benim
Tebrikler bir adet dogru soyleyen buldum :)
çırkef :D
Yalan mi yani calismicak, yaticak uyucak. Yok param yok. Erkek adamsin is mi yok git calis. Calisiyodur ailesinin durumu kotu hadi tamam anlasilir ama diger turlu cok sacma @EmreUyanık
orası dogru ama ılk yorumun cırkef ce :D
Görünürde herşey para değil derler.
Sonra erkek hesap ödesin derler. Adam öpücükle mi hesap ödeyecek.
ole bı dunya yok erkek ılıskının tum yukunu nıye ceksın bedavacılıktır bu dedıgın bole hazırcılara uyuz oluyorum bu kızların parasını yıcen dımdızlak bırakıcan ortada anlasınlar dunyanın kac bucak oldugunu
kesinlikle
Para için kimsenin duygularıyla oynamayı doğru bulmuyorum. O kadar düşmem.
olmam mı işi olsun kendine bakacak kadar bana bakmasada olur
sen de kendıne bak
cokk sacma cevaplar geliyor gercekten evet diyenler veya birlikte calisiriz olur biter diyenler sen hic sokatta kagıt toplayan veya mendil satan cocuga asık oldunmu be guzelim birlikte caliscaksın hey Allahım ya.
Para bir çok şey olabilir ama her şey değil tabiki
Abicim alicagin cevap hep ayni ya olurmu sevelim yeter fasa fiso bunlar erkek nasil cinsellige tapiyorsa kadinda paraya ole tapiyo acik ve net...
Olurlar olurlar... Sonra bir ömür boyu para yerine kafanın etini yerler... Çen Çen Çen Dır Dır Dır :)
Yüreğini sevecegime gore para sadece kagt parcasi benim icin
O kağıt parçası her işe yarıyor ama...
Sevgi kadar hic bise olamaz yerine para yine kazanilir sevgiyi sana deger vereni seni kendinden çok seveni parayla bulurmusun sevmek yürek işidir para değil
Beni 875 tl icin seviyorlar 😆😃😁
Basacaksin tekmeyi erkek çok yurekliside elbet bulunur
875 tl bir kardesimin lafi. Ben bu paraya calismiyorum. Kimse yanlış anlamasin yani
Ben genel olarak dedim para zaten miktar değil
Birçoğu olurum der ama iş ciddi boyuta gelince vazgeçer. Bana sorarsan nasipte ne varsa onla evlenirim.
Hepsi hikaye
Birader kizin arkadas ortami cok etkiler bence, kiz kafelerden cikmiyor lüks mekanlarsa takiliyorsa sen o kizdan hayir beklemiceksin :)
pırlanta kalbi elinde kalıyor genelde çok yakışıklıda değilse çok nadir. o nadir kızlarda gözümde birer periden farksızdır :)
Paraya Önem vermem diyen yalancıdır paran olursa gezersin güzel kıyafetlerin olur para demek huzur rahatlık demektir bu yüzden para önemlidir düşünsene hesabı kız ödüyor cızzz😁
bunu dinlesin para önemli değil diyenler
Parasinin neden olmadigina gore değişir o durum bende
Ask bir yere kadar. ondan sonra mide devreye giriyor. bu benim fikrim degil. gordugum seyler. yanliz cok zenginlikten bahsetmiyorum. ama kisilerin insanca yasayabilecegi bir para da olmasa olmazdir.
parası olan da artist olmayan da, adı batsın ikisinin de :P
Tam kafa adam mı önemli olan bu, para bu kriterlerin icine girmiyor.
Eşim 2 yıl işsiz kaldı. aramızdaki sevgi bağlılık dahada arttı. Kocamı seviyorum
nıye herkes senın gıbı deıl
Olmustum. maddi durumu iyi degildi. evlenemedik o ayrildi.
Seviyorsam evet.. Birlikte calisir ekmek paramizi kazaniriz sorun yok :)
yok oyle bir dunya
niye olmuyormus? Eli ayagi tutuyorsa girer bir ise calisir, bende yardim ederim
Çalışsın önünde engel mi var. Varsada sorun değil brilikte oluncq butun engeller aşılır
Ya yeter ki çalışsın çabalasın çok kazanması önemli değil yatmasın yani
sızın ıcın de gecerlı sızın de yatmamanız lazım
tabiki de herkes için geçerli bu :)
zenginseniz fakir oğlanla çıkmayın kimse sizin karnınızı doyurmak için bir hafta hamallık yapmak zorunda değil
doyurmasınlar abı aksıne bunların parasını yesınler
Kapıcı süleymanın kalbi pırlanta karizması da yerinde ama sevgilisi yok neden acaba? Kızlara baksan yarısı olurum diyo.
Bayanların cevapları karşısında gözlerim yaşardı, uzaktan atıp tutmak kolay, gel gör ki malesef parasız saadet olmuyor.